Køb af spiritus via internettet - i
Fra : Beeblebrox

Dato : 29-12-07 15:46

Hej NG

Jeg har fundet en glimrende onlinebutik i tyskland som forhandler mange
slags spiritus til tilsyneladende favorable priser (sender til hele EU):
http://www.getraenkewelt-weiser.de/

Hvilke omkostninger skal jeg som privatperson forvente vil blive lagt
oveni prisen som butikken opkræver, før jeg har spiritussen i hånden?
* Afgifter
* Told
* Andet?

Er der nogen specielle lovgivningsmæssige ting jeg skal være opmærksom
på hvis jeg vælger at købe spiritus fra et andet EU land?

Vh,
Claus

--
DK: Besøg min HTPC & selvbyg side // UK: Visit my HTPC & DIY page
<http://htpc.sports-mc.dk>

Fra : Bo

Dato : 29-12-07 12:30

On 29 Dec., 16:45, Beeblebrox <beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com>
wrote:
> [...]
> Claus
>
> --
> DK: Besøg min HTPC & selvbyg side    //    UK: Visit my HTPC & DIY page

http://skat.dk/skat.aspx?oID=300089&vID=201486&i=7#i300089 giver
svar på dine spm, du skal betale punktafgift for spiritus også fra EU-
land eller du
skal hente spiritussen selv og kan medbringe 10 liter ad gangen over
grænsen afgiftsfrit.