Cambodia er blevet de pædofiles foretrukne~
Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-12-07 00:12

http://ekstrabladet.tv/nyheder/udland/article372319.ece

Her må man kunne gøre noget, foreks ku man gi ulandsbistand der bestod i at
DK betalte fængselsopholdet (på en 10-15 år) for de pædofile og foreks et
gratis lag tæsk hver dag til misæderne.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-12-07 00:56

"Poul Nielsen" <anono@tdc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at DK betalte fængselsopholdet (på en 10-15 år) for de pædofile og foreks
> et gratis lag tæsk hver dag til misæderne.

Føj - æder de også misser

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-07 06:04

"Martin Larsen" skrev i en meddelelse:

> Føj - æder de også misser

En pige på 14 er da formentlig en Miss - med en mis.

PøjPøj -- Ib

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-12-07 21:29

On Sat, 29 Dec 2007 00:12:05 +0100, "Poul Nielsen" <anono@tdc.dk>
wrote:

>Her må man kunne gøre noget, foreks ku man gi ulandsbistand der bestod i at
>DK betalte fængselsopholdet (på en 10-15 år) for de pædofile

ja grumt er det .. jeg har været i Cambodia 4 gange og det er et fælt
sted en ting er sex turismen - men alt muligt andet kan lade sig gøre
sidst jeg var der kunne man for ca 650 kr kaste en granat efter en
levene mand osv osv mao. man kan få det som man vil ha det også hvis
man er styg for små penge i cambodia

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : vvv

Dato : 31-12-07 00:37

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sted en ting er sex turismen - men alt muligt andet kan lade sig gøre
> sidst jeg var der kunne man for ca 650 kr kaste en granat efter en

Hvor mange kunder var der i den butik? det var dog en bizar ting at sælge.

vv

Fra : Steen Johansen

Dato : 31-12-07 02:15

Og du har været der 4 gange -----------

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-01-08 22:09

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Og du har været der 4 gange -----------

Godt Steen. Du holder fanen højt, og holder dig til Thailand. Du har stil!

Hvor mange gange har du forresten været i Thailand?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-01-08 02:28

On Mon, 31 Dec 2007 02:14:50 +0100, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Og du har været der 4 gange -----------

yep

MvH Bo M Mogensen