Endnu en gang lort på pikken
Fra : Lynge radio og tv

Dato : 25-12-07 20:28

Fra : joke

Dato : 25-12-07 21:15

"Lynge radio og tv" <flemmer@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fkrlkd$ao3$1@aioe.org...
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-9828079.html?ikon
>
> For helvede hvor er de dog klamme.
det er vel ikke værre end når man knepper konen i røven.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-12-07 22:48

"joke" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> det er vel ikke værre end når man knepper konen i røven.

Det er ikke værre at kneppe sin kone i røven end at kneppe mange mandlige
sexpartnere i røven? Du er vist ikke skuffens allerskarpeste kniv, hva'ba'?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 27-12-07 17:32

On Tue, 25 Dec 2007 22:47:39 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Det er ikke værre at kneppe sin kone i røven end at kneppe mange mandlige
>sexpartnere i røven? Du er vist ikke skuffens allerskarpeste kniv, hva'ba'?

Hånden på hjertet så må du da indrømme det er noget mere besnærende at
ta en kvinde i røwen ind komme så tæt på en andens mans lodne
testikler eller hwa ?

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 27-12-07 17:33

On Thu, 27 Dec 2007 17:31:41 +0100, Bo M. Mogensen wrote:

> Hånden på hjertet så må du da indrømme det er noget mere besnærende at
> ta en kvinde i røwen ind komme så tæt på en andens mans lodne
> testikler eller hwa ?

Nu var det nok nærmere mængden du skal kigge på.

--
Send de autonome i arbejdslejr.
Reducer kontanthjælp til en midlertidig ydelse, max. 3mdr.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-12-07 21:24

Øhh jo ...

MvH Bo M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-12-07 09:48

"joke" <jkp6670HADERSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Lynge radio og tv" <flemmer@gmail.com> skrev i en meddelelse

> det er vel ikke værre end når man knepper koen i røven.

Var det ikke et uheld --- n

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-07 01:16

> For helvede hvor er de dog klamme.

Håber, at I alle så "En kort, en lang" på TV2.
Bortset fra den totalt urealistiske slutning, synes jeg,
at den giver et godt objektivt billede af diversiteten
blandt bøsser.

Nogle af dem er ganske rigtig "klamme" og hysterikere
eller fortrængere, mens andre er dybt seriøse mennesker.
Problemet ved fællesbetegnelsen "bøsse" er, at dette
ikke er en psykiatrisk diagnose, men blot en betegnelse
for en bestemt seksuel observans, der kan have mange
forskellige årsager, både genetiske og psykologiske.

Da de vanvittige bøsser gør sig selv så helvedes synlige,
kommer de uvilkårligt til at tegne billedet over for resten
af menneskeheden. Til skade for de seriøse bøsser.

Som hetero vil jeg eddermame osse nødig slås i hartkorn
med de testosteronpumpede, tatoverede og piercede
nobrains, der røvpuler kemikaliebedøvede damer hver
nat på Kanal-København. Sikker sex???

Godt nytårsknald -- Ib

Fra : nokenandens

Dato : 28-12-07 21:10

Ib Baagøe skrev:

> [...]
> med de testosteronpumpede, tatoverede og piercede
> nobrains, der røvpuler kemikaliebedøvede damer hver

Mon den rigtige forklaring ikke er, at der findes meget få rigtige
bøsser. De fleste af dem, der render rundt og gør opmærksom på sig selv,
ønsker bare at være med i en forfulgt minoritetsgruppe. Det virker
kunstigt og tillært det de siger.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-12-07 21:13

On Fri, 28 Dec 2007 17:09:33 -0300, nokenandens wrote:

> [...]
> bøsser. De fleste af dem, der render rundt og gør opmærksom på sig selv,
> ønsker bare at være med i en forfulgt minoritetsgruppe. Det virker

Det tror jeg du har ret i, det er blevet "moderne" at dyrke sit eget køn.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 28-12-07 21:15

On Fri, 28 Dec 2007 01:15:36 +0100, Ib Baagøe wrote:

> Håber, at I alle så "En kort, en lang" på TV2.

Bestemt, en både god og sjov film.

Det er såmænd heller ikke bøsser der er på tale, men nok mere forholdet at
pule én eller pule mange, den der puler mange er bestem ude i noget der kan
være usundt for helbredet.