Butterdejskiste....hjælp!
Fra : Peter Noes

Dato : 30-12-07 19:00

Hej

Ville anrette noget hummer i noget filodej, men filodej er åbenbart blevet
Koldings svar torskebestanden. Jeg må derfor finde noget med butterdej til
at servere det i. Har købt to store plader, så nu er mit spørgsmål:

Hvordan laver jeg en butterdejskiste? Google var ikke lige min ven på det
område :(

Venlig hilsen
Peter

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-12-07 21:32

"Peter Noes" <dsl281825@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> plader, så nu er mit spørgsmål:
> Hvordan laver jeg en butterdejskiste? Google var ikke lige min

Hvis det skal være en "kiste", skal du nok lægge f.eks. en bageform
med bunden i vejret og trykke dejen ned om den, og derefter bage
den. I medsendte link er det "kun" skaller, hvor man lægger dejen
uden om en kop med bunden i vejret.

http://hotstart.dk/Opskrifter/ViewRecipie.aspx?id=1719

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Peter Noes

Dato : 30-12-07 21:48

1000 tak, det var lige den hjælp jeg havde brug for!

Godt nytår :)

Venligst
Peter

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-12-07 22:30

> 1000 tak, det var lige den hjælp jeg havde brug for!
>
> Godt nytår :)
>
> Venligst
> Peter

Også et godt nytår til dig, og held og lykke med den fine menu.