rejseforsikring thailand
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 27-12-07 18:00

Hej!
Jeg skal til Thailand i feb. 08 i 17 dg. Er der nogen der
ved hvor jeg kan købe en billig men god rejseforsikring ?
V.h Carsten

Fra : V.H.

Dato : 27-12-07 18:44

"Carsten Nielsen" <veiborg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> V.h Carsten

> Få lavet et Mastercard, så er du forsikret et helt år for ca. 600 kr.

Mvh VH

Fra : ATN

Dato : 27-12-07 21:10

"V.H." <evinkler@kabelmail.dk> skrev i meddelelsen

> "Carsten Nielsen" <veiborg@mail.dk> skrev i en meddelelse

Skal rejsen så ikke købes med Mastercard'et?

Har dit forsikringsselvskab ikke en fornuftig helårs rejseforsikring der
dækker hele verden? (Eller bør du overveje at skifte selvskab )

Mvh
Anders

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 27-12-07 22:18

"ATN" <junk@xotminusdette.dk> skrev i en meddelelse

> ">>

> Skal rejsen så ikke købes med Mastercard'et?

Hej

Der er forskellige betingelser for Mastercard fra bank til bank og i forhold
til, om det er standard, guld eller platin. Har du fx. et Mastercard Guld
via SPARBANK til kr. 795 pr. år behøver turen ikke at være bestilt med
kortet.

Mvh
Pernille

Fra : Steen Johansen

Dato : 28-12-07 01:28

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forhold til, om det er standard, guld eller platin. Har du fx. et
> Mastercard Guld via SPARBANK til kr. 795 pr. år behøver turen ikke at være

Husk at ingen selskaber dækker farlige aktiviteter så som Trekking Vand
sport o.s.v

Fra : Carsten Keller

Dato : 02-01-08 15:12

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message
> Husk at ingen selskaber dækker farlige aktiviteter så som Trekking Vand
> sport o.s.v

Trekking som en vandretur i junglen dækker de vist alle sammen, en tur til
Everest er nok ikke inkluderet. Min gamle forsikring hos Runa (LB-koncernen)
dækkede også dykning indtil et antal meter, vist en 25-30 stykker, er ret
sikker på det også står i betingelserne for den jeg nu har hos Alka.

Keller

Fra : ATN

Dato : 28-12-07 09:37

"Kennet og Pernille" skrev:

> [...]
> forhold til, om det er standard, guld eller platin. Har du fx. et
> Mastercard Guld via SPARBANK til kr. 795 pr. år behøver turen ikke at være

Var lige inde og tjekke min egen bank... for 900 kr. om året får man:

4,50% i rente på op til 25.000 kr., herefter 2,50% i rente
MasterCard - også til din samlever/ægtefælle
Visa/Dankort - også til din samlever/ægtefælle
Verdensomspændende rejseforsikring med bl.a. dækning ved afbestilling og
bagageforsinkelse - gælder hele husstanden på rejser i hele verden.
Fri valutaveksling
Fri betaling af girokort i internetbank
Fri overførsel i internetbank
Mulighed for kassekredit
Rabat via Xtrabutikken

Også her er de ligeglad med om rejsen er bestilt med Marstecard'et.

Mvh
Anders

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 02-01-08 14:05

> Verdensomspændende rejseforsikring med bl.a. dækning ved afbestilling og
> bagageforsinkelse - gælder hele husstanden på rejser i hele verden.

En lille detalje; rejseforsikring via kreditkort gælder kun i 30 eller 60
dage (husker det ikke nøjagtigt). På lange rejser skal man have suppleret
med endnu en rejseforsikring,

Kennet