Visa til flyskift?
Fra : Katrin

Dato : 27-12-07 08:19

Jeg har nogle billetter fra Kiev til Bangkok, med flyskift i Moskva -
men har ikke visa til Rusland. Har altid ment man ikke behøver visa
til flyskift, men ville lige have konfirmeret dette før jeg køber
billetterne. Alternativt har jeg nogle billetter der går over
Amsterdam og Kuala Lumpur, men hvor den jeg skal flyve med ikke har
visa til, men det er vel den samme problemstilling.

Fra : Holst

Dato : 27-12-07 16:35

Katrin wrote:

> [...]
> Amsterdam og Kuala Lumpur, men hvor den jeg skal flyve med ikke har
> visa til, men det er vel den samme problemstilling.

Kig på deres hjemmeside. Det to cirka 30 sekunder at finde følgende side
til dig:

http://www.denmark.mid.ru/5d_3.html