snedybder-skirejse
Fra : bj

Dato : 26-12-07 20:52

Hej

Er der ikke andre steder en skisport.dk der opdaterer snedybder?

mvh
bj

Fra : Gunnar007

Dato : 26-12-07 21:23

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Er der ikke andre steder en skisport.dk der opdaterer snedybder?
>
> mvh
> bj

Det kommer lidt an på hvor du vil se snedybder ?

Dette her er nok det bedste sted for norge
www.skiinfo.no

Og da jeg nu kigger nærmere kan man vist også vælge andre lande at se på

Hilsen G.
Beitostølen uge 4
Paradis for børn

Fra : bj

Dato : 26-12-07 21:29

uge 3 - canazei

mvh
bj

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-12-07 00:24

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i meddelelsen
> uge 3 - canazei
>
> mvh
> bj

http://www.trierski.dk/snemeldinger/snemeldinger.lasso

Kurt

Fra : Sten Schou

Dato : 27-12-07 15:05

--
Any society that would give up a little liberty to gain a little security
will deserve neither and lose both.
"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Er der ikke andre steder en skisport.dk der opdaterer snedybder?

Spørg Connie Hedegaard, Al Gore, Svend Auken m.fl.....de hyler op om global
opvarmning dag ud og dag ind, så snedybder er sikkert noget, der ikke findes
mere.

Hilsen Sten

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 27-12-07 20:44

Sten Schou skrev:

> Spørg Connie Hedegaard, Al Gore, Svend Auken m.fl.....de hyler op
> om global opvarmning dag ud og dag ind, så snedybder er sikkert
> noget, der ikke findes mere.

Sikken noget bræk at fyre af her.

PLONK!

Fra : Sten Schou

Dato : 28-12-07 02:03

--
"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i meddelelsen

> Sikken noget bræk at fyre af her.

Nå. man trådte på en øm tå....

Hilsen Sten

Fra : Peter Kjær

Dato : 05-01-08 17:21

Hej BJ,

Prøv at kigge her, den bedste efter min mening.

http://www.snow-forecast.com

/Peter