pris på flise/stenbelægning ???
Fra : søren brix

Dato : 30-12-07 19:02

Hej Ng

Vi skal have lagt fliser/sten på vores gårdsplads ialt ca 100 kvm og
arbejdet ser ud (så nogenlunde) sådan her:

der skal noget underlag til grus og sand og fibertex ?
(der er noget gammelt perlegrus 70 kvm og 30 kvm fliser der skal tages op )

nye fliser her påtænker vi en alm 40x40 betonflise med en chaussesten 10x10
cm i mellem

er der noget vi har glemt ??

og hvad vil i kloge folk herinde tro det vil koste sådan rent
materialemæssigt / få et prof. firma til at lægge dem for os ??
(der er jo alligevel div maskiner vi skal ud og leje til formålet i
weekender)

Jenny og Søren
Skovsgaard/Brovst

Fra : Peter Holm

Dato : 30-12-07 20:08

søren brix wrote:
> [...]
> materialemæssigt / få et prof. firma til at lægge dem for os ??
> (der er jo alligevel div maskiner vi skal ud og leje til formålet i

40x40 med en chaussesten 10x10 cm i mellem vil jeg skyde på koster mellem
400-450kr/m2 alt incl lagt af pro firma.

Mvh
Peter