Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Roser til Bilkas "fotobog"
Fra : Leif Langgaard

Dato : 30-12-07 14:56

Hej

Jeg gik med stor skepsis med til at mine optagelser fra svigermekanikkens
guldbryllup skulle overlades til Bilkas fotoservice, for til sidst at havne
som en "bog". Sjovt var det jo også at designe bogen med det downloaded
software. Jeg bestilte med "Hard" omslag, hvilket gav prikken over i'et.
Jeg må nu konstatere at resultatet er blevet fremragende, billeder og tekst
står som i de fineste bøger fra boghandleren. Det blev en gave med stor
imponatoreffekt!

Langgaard

Fra : Kim S

Dato : 30-12-07 22:17

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg må nu konstatere at resultatet er blevet fremragende, billeder og
> tekst står som i de fineste bøger fra boghandleren. Det blev en gave med

For pokker Leif... NRE kommer efter dig med den store politistav,
med beskyldning for både reklame og forkert NG
Men tak for omtalen...

Mvh, Kim

Fra : Wilstrup

Dato : 31-12-07 13:44

> [...]
> billeder og tekst står som i de fineste bøger fra
> boghandleren. Det blev en gave med stor imponatoreffekt!

Med fare for at bryde netikketten - hvad er Bilkas fotobog? Vi
har snart sølvbryllup og det kunne være en idé til sølvbruden

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-07 13:48

Wilstrup skrev:
> "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen

> Med fare for at bryde netikketten - hvad er Bilkas fotobog? Vi
> har snart sølvbryllup og det kunne være en idé til sølvbruden

http://asp10.photoprintit.de/microsite/10021/fotobook_details.php?detection=os:winvista;java:true;activex:true;iu:false;&PHPSESSID=efd17fcd4a4d45006aced59b548f7826

Ret smart ser det ud til.

Med venlig hilsen

Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-07 14:05

Wilstrup skrev:

> Med fare for at bryde netiketten -

Din nytårshilsen bryder netiketten, men ikke dette indlæg.

Venlig hilsen

Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : Leif Langgaard

Dato : 31-12-07 14:58

"Søren Friberg" <hushovmesterenFJERNDETTE@FJERNOGSÅDETTEmsn.com> skrev i en
meddelelse news:4778e8e2$0$15892$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Din nytårshilsen bryder netiketten, men ikke dette indlæg.
>

> Venlig hilsen
>

> Søren Friberg
>

> friberg-dk.eu

Hej

Se ovenstående, kunne du ikke samle dine tre sidste linier i dine indlæg, da
der er meget der skal klippes væk ved svar?

Ikke et surt opstød, men en lettelse for mange!

Godt nytår!

Langgaard

Fra : Disney

Dato : 03-01-08 08:06

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg må nu konstatere at resultatet er blevet fremragende, billeder og
> tekst står som i de fineste bøger fra boghandleren. Det blev en gave med

Jeg kan kun give dig ret.
Jeg har selv fået lavet et par stykker af store familie fester. Og de har
hver gang bragt lykke.

MVH
Jens