Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash til mit EOS 400D
Fra : anderstoxvaerd@gmail~

Dato : 28-12-07 11:14

Hej

Hvis jeg skal købe en flash til mit Canon 400D, hvilken skal jeg så gå
efter?

Jeg kunne godt tænke mig at den både kan sidde på kameraet, men også
holdes i hånden.

Mvh
Anders

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-07 19:19

<anderstoxvaerd@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej

Hvis jeg skal købe en flash til mit Canon 400D, hvilken skal jeg så gå
efter?

Så skal du smide dit indlæg her:

--
mvh kajo

Fra : Finn Emsby

Dato : 28-12-07 20:06

HEJ.

"kajo" <---> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hej
>
> Hvis jeg skal købe en flash til mit Canon 400D, hvilken skal jeg så gå

Jeg vil da godt hjælpe dig uden du skal flytte dit spørgsmål.

En af de bedste jeg har testet på mit OES 400D er denne her
den er også rimelig i pris, og er super god.
http://www.photoshop.dk/products/productinfo.aspx?productid=3334&MenuItemID=380

mvh
Finn Emsby

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-12-07 09:10

anderstoxvaerd@gmail.com wrote:

> Hvis jeg skal købe en flash til mit Canon 400D, hvilken skal jeg så gå
> efter?

Hej Anders, dit indlæg er et indkøbsspørgsmål, derfor hører det hjemme i
news:dk.fritid.foto.indkoeb - så slet dit indlæg og genpost det i den
rette gruppe.

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Leif Langgaard

Dato : 29-12-07 09:55

> Hej Anders, dit indlæg er et indkøbsspørgsmål, derfor hører det hjemme i
> news:dk.fritid.foto.indkoeb - så slet dit indlæg og genpost det i den
> rette gruppe.

Hej

5 minutter efter Anders havde postet indlægget fik han en henstilling, så
hvad vil du med endnu en her dagen efter?

Er det fordi du er dum, eller fordi du vil provokere?

Jeg tror også du mangler at fortælle hvordan man sletter et indlæg som du nu
har svaret på?

Jeg tror du skal revidere dit "standartsvar"!

Langgaard

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-07 15:51

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen

> Hej
>
> 5 minutter efter Anders havde postet indlægget fik han en henstilling, så
> hvad vil du med endnu en her dagen efter?
>
> Er det fordi du er dum, eller fordi du vil provokere?

Min vurdering er: begge dele.

> Jeg tror også du mangler at fortælle hvordan man sletter et indlæg som du
> nu har svaret på?

Ja det kunne være interessant med en opskrift på hvordan man gør
det..........!!!

Fra : John

Dato : 29-12-07 12:59

> [...]
> efter?
>
> Jeg kunne godt tænke mig at den både kan sidde på kameraet, men også

Hej Anders,

jeg har denne her til mit 400D:
http://www.dphotonews.com/shownews.php?idVesti=94
http://www.metz.de/en/photo_electronics/mecablitz_58_AF-1.647.html

Den er jeg rigtig glad for.

Den kan købes for cirka 2.200 i Tyskland, og 2.500 kr. i Danmark.

Mvh

John

--
http://lojmann.dk/2007/07/10/vil-du-snydes-sa-prøv-elgiganten/
http://www.gamereactor.dk/blog/Nicolas+Elm%F8e/32028/

Fra : Leif Langgaard

Dato : 29-12-07 15:20

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den er jeg rigtig glad for.
>
> Den kan købes for cirka 2.200 i Tyskland, og 2.500 kr. i Danmark.

Jeg vil lige tilføje at Metz ikke må sammenlignes med de billigste
produkter, Metz har i generationer fremstillet kvalitetsblitz, både til
amatører og professionelle. Jeg har nogle Metz Mecablitz der nærmer sig de
30 år, de fungerer stadigvæk tilfredsstillende, de kører dog kun 100%
manuelt.

Langgaard

Fra : Anders

Dato : 31-12-07 13:27

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Endelig! Det er første gang jeg ser en anden bruger af Metz 58 blitzen. Jeg
har også en, og den er bare perfekt

Mvh Anders

Fra : Michael Sørensen

Dato : 01-01-08 15:58

Anders skrev :

> Endelig! Det er første gang jeg ser en anden bruger af Metz 58 blitzen.
> Jeg
> har også en, og den er bare perfekt

Jeg har no også en Metz AF 58 Canon og er Mecaglad for den. Købt på Johns
anbefaling og jeg fik Kamerashop.dk til at tage den hjem i special ordre og
gv 2499,- for den (set til 3999,- hos københavnsk forhandler).

Jeg har lagt et spørgsmål i Indkøbs gruppen, håber i gider læse det og
hjælpe mig!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Brian Lund

Dato : 29-12-07 18:09

> Hvis jeg skal købe en flash til mit Canon 400D, hvilken skal jeg så gå
> efter?

Canon, Sigma eller Metz... Der er sikkert også flere mærker..!

> Jeg kunne godt tænke mig at den både kan sidde på kameraet, men også
> holdes i hånden.

Se så skulle du have købt et Nikon kamera! ;)

Ved Canon er du desværre nødt til at bruge et off-shoe kabel eller købe en
ekstra dims for at kunne køre trådløst!
Den billigste trådløse løsning er en Canon 430 EX og en ST-E2 speedlite
transmitter.

Brian

Fra : ATN

Dato : 30-12-07 18:21

Hej

Jeg vil gerne sige tak for hjælpen til jer der er kommet med indput...

Og undskyld til dem der ikke kunne se igennem fingre med at jeg ikke havde
fundet den helt rigtige gruppe...

Godt nytår.

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-07 21:37

"ATN" <junk@xotminusdette.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Jeg vil gerne sige tak for hjælpen til jer der er kommet med indput...
>
> Og undskyld til dem der ikke kunne se igennem fingre med at jeg ikke havde

Lad dog vær at opføre dig som en fornærmet teenagetøs, du har både fået
hjælp til sit spørgsmål og tilmed er du blevet gjort opmærksom på, at der
findes en gruppe hvor der sidder kompetente folk der er villige til at
hjælpe dig med lignende (indkøbs)spørgsmål.

--
mvh kajo - også godt nytår herfra

Fra : ATN

Dato : 30-12-07 23:31

"kajo" <---> skrev i meddelelsen

> [...]
> findes en gruppe hvor der sidder kompetente folk der er villige til at
> hjælpe dig med lignende (indkøbs)spørgsmål.

Øhhhh.... er absolut ikke fornærmet.

Men er glad for at jeg har fået hjælp. (Har netop bestilt den flash som Finn
anbefalede).

Mvh
Anders