Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kvalitet på Slideshow
Fra : Mort1s1

Dato : 23-12-07 10:24

Jeg har i Photo Shop Elements lavet et skideshow med musik, det står
knivskarpt når jeg i P S Elements ser det på min PC, men når det bliver lagt
på en CD, så bliver det dårligt at se på PC'en, det er jo nok fordi
opløsningen er en TV kvalitet, men jeg synes faktisk at det heller ikke er
for godt på TV'et. Findes der en anden måde at brænde det på, så den
opløsning bevares, showet skal stadig kunne ses på TV, og lyden skal
bevares.

Mort1s1

Fra : Peter Nielsen

Dato : 23-12-07 11:28

Hej Mort1s1

Sådan et show vil jeg gerne prøve at lave, i stedet for de kedelige
slideshows man normalt laver. Men sig mig lige, hvad musik har du valgt til
den form for show?

Med venlig hilsen Peter Nielsen

Fra : Mort1s1

Dato : 23-12-07 11:42

"Peter Nielsen" <motorsof@cykel> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Sådan et show vil jeg gerne prøve at lave, i stedet for de kedelige
> slideshows man normalt laver. Men sig mig lige, hvad musik har du valgt

Til dette slideshow, som viser billeder fra en familiefest med fuld fart,
har jeg valgt Celine Dion "I'm alive", så det er ikke decideret
baggrundsmusik, men den passer til festens karakter.
Til en anden (fra en bisættelse) var valget Lene Siel "Du som har tændt
millioner af stjerner" som blev sunget i kirken, så der er frit slag.

mvh
Mort1s1

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 23-12-07 12:40

Jeg ved ikke om Peter henviser til din lille stavefejl - skideshow -
selvom et skideshow med musik bestemt ville være anderledes

God jul

Jørn

Fra : Mort1s1

Dato : 23-12-07 12:49

"Jørn Hundebøll" <spamnews5@dblue.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg ved ikke om Peter henviser til din lille stavefejl - skideshow -
> selvom et skideshow med musik bestemt ville være anderledes
>
> God jul
>
> Jørn

Det gjorde han nok, men da mit oprindelige spørgsmål var sseriøst, så valgte
jeg at tro, at han også var seriøs.

Mvh
mort1s1

PS: Jeg har i øvrigt løst mit problem

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-12-07 13:24

"Mort1s1" <wema@mail.dk> skrev :

>PS: Jeg har i øvrigt løst mit problem

Hvordan?

Hvis andre skulle ha' samme problem.
--
Besøg www.gedebanken.dk og doner en ged til en fattig
familie i f.eks. Uganda, Sudan, Afghanistan eller Pakistan