Windows XP på en iMac G5 med 1 gb ram?
Fra : Kristian

Dato : 30-12-07 22:16

Kan det lade sig gøre at køre windows sammen med apple OS på en G5 eller er
det kun på de nye dual intel macs?

Kristian

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 30-12-07 22:25

"Kristian" <kristiandalby@SLETTEShotmail.com> writes:

> Kan det lade sig gøre at køre windows sammen med apple OS på en G5 eller er
> det kun på de nye dual intel macs?

Du skal have fat i Virtual PC og du skal ikke forvente lyn-og-torden.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Kristian

Dato : 31-12-07 12:33

Ok. Hvordan kører det på de nye Imacs med duo intel?

Kristian

Fra : Søren Christensen

Dato : 31-12-07 12:52

On Mon, 31 Dec 2007 12:33:04 +0100, Kristian wrote:

> Ok. Hvordan kører det på de nye Imacs med duo intel?

Super! Det der den bedste XP-maskine jeg har prøvet. Og med parallels
behøver du ikke reboote. Anbefalet.

/søren

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-12-07 14:56

"Kristian" <kristiandalby@SLETTEShotmail.com> writes:

> Ok. Hvordan kører det på de nye Imacs med duo intel?

Direkte på CPU'en, dvs samme hastighed. Enten "indeni" Mac OS X, eller
med en dual-boot konfiguration.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"