Installere mere i Office 2002 XP
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-07 16:22

Hej!

Jeg har kun installeret Word i Office 2002 XP

Og vil nu gerne installere Power Point også.

Men hver gang jeg sætter DCen i og trykker på INSTALL kommer der denne
melding "Der kører allerede et andet installetionsprogram"

Og jeg kommer ikke videre.

Bruger Windows Vista, og har sat den til at køre som administrator.

Kan ikke få liv i den CD.

Nogen gode Råd ?

MvH
Rudi

Fra : Janner

Dato : 23-12-07 17:33

"Rudi" <"Rudi[snabel-a]mailbox[dot].invalid"> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og jeg kommer ikke videre.
>
> Bruger Windows Vista, og har sat den til at køre som administrator.

Prøvet at afinstallere den office pakke du har og installere igen forfra???

Fra : John

Dato : 23-12-07 17:46

"Rudi" <"Rudi[snabel-a]mailbox[dot].invalid"> skrev i en meddelelse

> Kan ikke få liv i den CD.
> Nogen gode Råd ?

Prøv at gå i tilføj/fjern og vælg slet Office, så skulle der komme en række
muligheder, hvor du ka' vælge at reparere/slette/tilføje programmer.

Lykkes det ikke, kan du prøve at åbne Word, gå til Hjælp og vælg Reparer
Office. Derefter forsøg ovenstående igen.

John

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-07 18:59

John skrev:

> [...]
>
> Lykkes det ikke, kan du prøve at åbne Word, gå til Hjælp og vælg Reparer
> Office. Derefter forsøg ovenstående igen.

Mange Tak - Det Hjalp !
MvH
Rudi

Fra : John

Dato : 23-12-07 19:08

"Rudi" <"Rudi[snabel-a]mailbox[dot].invalid"> skrev i en meddelelse

> Mange Tak

Velbekomme!

> - Det Hjalp !

Herligt!