Scanner + OCR
Fra : Oto

Dato : 22-12-07 22:22

Hej
Er der nogen af office programmerne der kan "aflæse" et scannet dokument.
Det drejer sig om dokumenter, hvor der er en del tekst, som ikke skal
anvendes her, der er bare tre felter hvor der er et kryds i et af felterne.
Jeg søger en metode til"elektronisk" af aflæse hvilket af felterne der er
afkrydset.

F. eks hvis man har uddelt spørgeskemaer, hvor svaret ja, nej eller ved ikke
afkrydses. Jeg vil så scanne alle spørgeskemaerne ind og "elektronisk"
aflæse hvor mange der er af hver kategori.

MVH Oto

Fra : Kai Svendsen

Dato : 03-03-08 22:43

Hej
I Office 2003 pro og senere version finder programmet Microsoft
Dokument Scanning under Microsoft Office-Værktøjer.