Keychain admin?
Fra : Palle Jensen

Dato : 26-12-07 16:25

Hejsan,

Hvordan holder man styr på sin Keychain?

Forstået på den måde at jeg har to sites - helt bestemt youtube.com og
newz.dk - som vil have en password hver gang jeg besøger siderne.

Årsagen er selvfølgelig at jeg har haft en profil begge steder og at
jeg på et tidspunkt har bedt om at login blev gemt i Keychain.

Det vil jeg så ikke længere.

Men jeg har åbnet Keychain og kan ikke umiddelbart se nogle
henvisninger til disse sites?

Howto?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Jens

Dato : 26-12-07 16:38

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Det vil jeg så ikke længere.
>
> Men jeg har åbnet Keychain og kan ikke umiddelbart se nogle

Du skulle gerne have mindst 2 nøgleringe - én der hedder Log ind og én
der hedder dit brugernavn. Hos mig er det Log ind, der vises, når jeg
åbner Hovednøglering. Prøv den anden.

Fra : Palle Jensen

Dato : 26-12-07 19:54

On 2007-12-26 16:38:17 +0100, spam@spam.invalid (Jens) said:

> Du skulle gerne have mindst 2 nøgleringe - én der hedder Log ind og én
> der hedder dit brugernavn. Hos mig er det Log ind, der vises, når jeg
> åbner Hovednøglering. Prøv den anden.

Ja jeg tror der er mig der ikke helt har forstået tingene.

Det var så FireFox der huskede på kodeord til siderne og som spurgte,
og forespørgslerne kom ikke fra Nøgleringen, men fra FireFox.

Forstår sgu ikke helt det nøgleringssystem. Har en masse entries i den
men fatter ikke sammenhængen.

Må lige finde nogle artikler hos Apple tror jeg.

Fra : Michael Holm

Dato : 28-12-07 00:08

> [...]

> men fatter ikke sammenhængen.
>
> Må lige finde nogle artikler hos Apple tror jeg.

Apple hjælper hvis ikke med Firefox :) men hvis du kigger i Firefox
preferences (indstillinger) under punktet "Security"
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-12-07 20:25

Jens <spam@spam.invalid> wrote:

> Du skulle gerne have mindst 2 nøgleringe - én der hedder Log ind og én
> der hedder dit brugernavn. Hos mig er det Log ind, der vises, når jeg
> åbner Hovednøglering. Prøv den anden.

Den med navnet har man som udgangspunkt kun hvis brugerprofilen er
oprettet under 10.3 eller tidligere.