Safari og CSS fejl?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-12-07 21:22

Alt mit css validerer som det skal, men det er kun FF der viser siderne
som de er tænkt. Selve positionerering er ens, men Safar har problemer
med at finde rundt i hvilke links der skal være farvet og dekoreret. Er
der andre der har oplevet det samme?

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 27-12-07 01:50

Thomas Schreiber wrote:
> [...]
> som de er tænkt. Selve positionerering er ens, men Safar har problemer
> med at finde rundt i hvilke links der skal være farvet og dekoreret. Er

Både og ;)

At css'en validerer, kan vel sammenlignes med at skrive gramattisk
korrekt volapyk - det giver ikke nødvendigvis mening.

Kan du måske give et konkret eksempel?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 28-12-07 20:25

On 2007-12-27 01:49:59 +0100, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> Både og ;)
>
> At css'en validerer, kan vel sammenlignes med at skrive gramattisk
> korrekt volapyk - det giver ikke nødvendigvis mening.
>
> Kan du måske give et konkret eksempel?

Ja, men jeg har jo rettet det til så det virker i Safari også.

Eksempelvis sætter jeg en a:link, a:visited og et a:hover for
hoveddokumentet og for eks #footer a:link, a:visited til min footer,
men Safari ignorerer link properties i #footer id'et og bruger hoved
links attributterne i stedet. Det virker fint i FF.

--
Venligst,
Thomas Schreiber