Billig MacBook
Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 23-12-07 09:23

Jeg så lige i en reklame fra Merlin at de sælger den gamle MacBook fra
før "Santa Rosa" opgraderingen med et afslag på 1000 kr. Leoparden er et
tillæg på 69 kr.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 24-12-07 17:12

> Jeg så lige i en reklame fra Merlin at de sælger den gamle MacBook fra
> før "Santa Rosa" opgraderingen med et afslag på 1000 kr. Leoparden er et
> tillæg på 69 kr.

Det gør Fona og Humac osse.

Men er de nye Macbook med Santa Rosa chipset? Det er da vidst kun
Pro'ene.

Jeg spurgte i Humac om detaljer og der var (det er halv-anden uge siden)
for den billigste udgave tale om modellerne MB061DK/A til 7499,- (500,-
billigere m Tiger og mulighed for at bestille en Leopard gennem Apples
hjemmeside for prisen på mediet og forsendelse mm) og MB061DK/B til
7999,- (normal pris m Leopard). Der er dog den forskel, at den sidste
har GMX3100 grafik - som skulle være bedre.

--

"Any girl can be glamorous. All you have to do is stand still and look
stupid."

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-12-07 18:56

> Det gør Fona og Humac osse.
>
> Men er de nye Macbook med Santa Rosa chipset? Det er da vidst kun
> Pro'ene.

Kun mac mini i Apples Core 2 Duo sortiment mangler af Santa Rosa.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 24-12-07 20:16

> Kun mac mini i Apples Core 2 Duo sortiment mangler af Santa Rosa.

Ho! Ho! Siger julemanden så her...