Ufff.
Fra : Henrik

Dato : 21-12-07 09:53

http://newz.dk/5-gange-saa-mange-fejl-i-os-x-end-windows-xp-vista

Det kan bare ikke være seriøst undersøgt....

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-12-07 11:05

Henrik wrote:
> http://newz.dk/5-gange-saa-mange-fejl-i-os-x-end-windows-xp-vista
> Det kan bare ikke være seriøst undersøgt....

Nej, og alene det, at 'kilden' skulle være digman fra ZDNet siger, at
det er lige så lodret en løgn som en lodret tegnet streg!

Og hvem er den person, der kalder sig 'Pernicious'? - en eller anden
halvtåbelig computernørd... Hvis du klikker på hans navn, vil du også
se, at alle hans såkaldte 'venner' alle ligeledes gemmer sig bag mere
eller mindre tåbelige aliaser. - Alene det gør ham særdeles utroværdig!

mvh. Erik Richard

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-12-07 12:39

Henrik wrote:
> http://newz.dk/5-gange-saa-mange-fejl-i-os-x-end-windows-xp-vista
>
> Det kan bare ikke være seriøst undersøgt....

Det er ikke nogen god ide kun at opgøre sikkerhed i antal fejl.
Alvorligheden er også vigtig.

Fra : Lyrik

Dato : 21-12-07 14:05

Den 21.12.2007 kl. 09:52 skrev Henrik <fjern@mig.dk>:

> http://newz.dk/5-gange-saa-mange-fejl-i-os-x-end-windows-xp-vista
>
> Det kan bare ikke være seriøst undersøgt....

Skal man holde hovedet koldt så skal man jo spørge omkring fejlenes
"frugter"("Af deres frugter skal I kende dem")<thank You Jesus!>. Altså
hvor mange gange går systemet ned? Hvor mange gange kommer der ubudne
gæster ind i form af virus og malware?

Til de to sidste kan man svare ingenting på OS-X. En masse på XP. Vista?
det kender jeg intet til. Med hensyn til at fryse og gå ned i en gang sluk
og genstart, så sker det hyppigere på XP. Vista har jeg kun prøvet i final
beta versionen. Der overraskede den mig dog ved at gå i "Blue screen of
death" noget jeg førhen kun havde set i Windows Millenium. Noget jeg
aldrig har set i XP.
OS-X Tiger skal jo næsten aldrig slukkes og genstartes ud over ved nogle
opdateringer.

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : KentBM

Dato : 24-12-07 10:43

Henrik wrote:
> http://newz.dk/5-gange-saa-mange-fejl-i-os-x-end-windows-xp-vista
>
> Det kan bare ikke være seriøst undersøgt....
Denne og de tre svar på dette tidspunkt, er fuldstændig som at høre
Anders Fjogs automat-svar på kritik af Danmark fra OECD, Amnesty oa.

Jeg har altså ikke større problemer på min superstabile XP maskine end
på min MacBook. Om det så betyder, at udsagnene er forkert eller ej ved
jeg ikke. Men hvordan ved I egenlig at det ikke er korrekt?

Microsoft har sikker 10 gange så mange programmører, men også 10 gange
så mange brugere, som derfor vil finde fejlene meget hurtigere. Måske er
fejlene i Leopard bare ikke kommet frem endnu. Og løsningen på
problemerne er så OS X 10.6.

Det virker på mig, når det kommer til hardware-fejl, at Steve Jobs burde
stilles op med let spredte ben og fri adgang for ejere af defekte Apple
produkter til at give et manden et kraftigt spark i nosserne. For det er
da vist den eneste metode der er til at få Apple til at indrømme fejl.

Men jeg er nu glad for min MacBook. God jul

--

Kent