fuerteventura
Fra : claus

Dato : 20-12-07 18:09

Hej...

Er der nogen som har været på denne ø Fuerteventura og har gode erfaringer
eller dårlige ?
Vi har hørt meget godt om den..
Vi har fundet 2 hoteller som vi ikke helt kan bestemme os imellem..
Det ene hedder SunGarden Aloe Club, Corralejo (tjæreborg)det andet hedder
Fuerteventura>Hotel Barceló Jandía Mar (bravo tours)

Er der nogen som kender noget til disse 2 hoteller, kan de anbefales

Mvh Rikke

Fra : AS

Dato : 20-12-07 18:38

claus wrote:
> [...]
> Fuerteventura>Hotel Barceló Jandía Mar (bravo tours)
>
> Er der nogen som kender noget til disse 2 hoteller, kan de anbefales

Kender ikke de nævnte hoteller, men jeg vil anbefale Corralejo. Rimelig
hyggelig by med en del gode restauranter mens Jandia er rent turisthelvede

Anetet

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 21-12-07 12:57

Hej Rikke!
På denne side er der bruger-anmeldelser (reviews) for logier i Corralejo på
Fuerteventura
http://www.tripadvisor.com/Search?returnTo=__2F__ShowTopic__2D__g297765__2D__i8115__2D__k223524__2D__Tiberias_Galilee__2E__html&geo=297765&q=Corralejo&sub-search=Go
Siden er på engelsk.
Mvh. Jesper