Dræn
Fra : Ukendt

Dato : 20-12-07 20:11

Nogen der ved hvorfor drænvand pludselig bliver grå-grøn og lugter af rådden
æg. Der er tale om dræn under en temmelig stor bygning - ca 40 år gammel.

--
/HB

Fra : Armand

Dato : 20-12-07 23:17

HB skrev:
> Nogen der ved hvorfor drænvand pludselig bliver grå-grøn og lugter af
> rådden æg. Der er tale om dræn under en temmelig stor bygning - ca 40 år
> gammel.

Manglende flow, á ingen afledning af det tilstrømmende vand :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-07 15:36

> Manglende flow, á ingen afledning af det tilstrømmende vand :-/

Der er flow i det og rigelig afledning. Problemet er opstået lige pludselig.
Måske gammelt ral-dræn mellem fundament der ikke har været flow i før, måske
en kloakledning der er brudt sammen? = dårlig lugt a la svovlbrinte. Jeg har
en del teorier, men ved ikke helt hvor jeg skal starte.

--
/HB