Missing Sync for Windows Mobile
Fra : KentBM

Dato : 20-12-07 22:11

Jeg har købt ovennævnte program, da jeg læste, at det var kommet i en
Leopard version.

Jeg har så installeret programmet på min MacBook uden problemer, men jeg
kan simpelthen ikke få synkroniseret min HTC S710. Mobilen får kontakt,
men så går programmet i "svarer ikke"-tilstand.

Nogle, som har prøvet ovennævnte program?

Eller er der andre måder (og måske bedre?) til at synkroniserer en
WM6-smartphone til en Mac?

Jeg ved godt, at der er en d.t.t.mobil, men det er kun et problem på Mac.

--

Kent

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 20-12-07 23:01

KentBM skrev:
> [...]
> men så går programmet i "svarer ikke"-tilstand.
>
> Nogle, som har prøvet ovennævnte program?

Jeg prøvede det for et par år siden (tror jeg det var) og der var det
bestemt ikke en morsom oplevelse, da synkronisering tog alt for lang tid.

> Eller er der andre måder (og måske bedre?) til at synkroniserer en
> WM6-smartphone til en Mac?

Jeg ved ikke om den er bedre, men denne fungerer med min HTC TyTN med
WM6: http://www.eltima.com/products/syncmate/

Fra : KentBM

Dato : 24-12-07 10:53

Frank E. N. Stein wrote:

> Jeg ved ikke om den er bedre, men denne fungerer med min HTC TyTN med
> WM6: http://www.eltima.com/products/syncmate/
Jeg har prøvet at hente programmet og prøvede denne gang både med min
S710 og TyTn II. Som det andet program forbindes telefonen og programmet
går i "svarer ikke" og så sker der ikke mere.

Nu prøver jeg at nulstille telefonen og se om det hjælper. Men jeg er
simpelthen ikke god nok til Mac til at gennemskue om det er et Mac-
eller telefonproblem.

--

Kent

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 24-12-07 11:49

KentBM skrev:

> [...]
>
> Nu prøver jeg at nulstille telefonen og se om det hjælper. Men jeg er
> simpelthen ikke god nok til Mac til at gennemskue om det er et Mac-

Det lyder som et Mac-problem. Løsningen kender jeg ikke, men prøv at
logge ind som en anden bruger og se om det kører der.