Mac Mini og 1366 x 768 på LCD?
Fra : Main

Dato : 20-12-07 16:53

Hej

Kan man sætte en Mac Minis grafikkort til 1366 x 768, når den kører Windows,
for optimal opløsning når man vil slutte sit LCD med den oplæsning til?

Main

Fra : Per Rønne

Dato : 20-12-07 19:44

Main <doeFJERN@stofanet.dk> wrote:

> Kan man sætte en Mac Minis grafikkort til 1366 x 768, når den kører Windows,
> for optimal opløsning når man vil slutte sit LCD med den oplæsning til?

Man kan i hvert fald sætte den til en 23" Apple Cinema skærm, 1920*1200.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 20-12-07 20:39

"Main" <doeFJERN@stofanet.dk> writes:

> Kan man sætte en Mac Minis grafikkort til 1366 x 768, når den kører Windows,
> for optimal opløsning når man vil slutte sit LCD med den oplæsning til?

En moderne skærm kan fortælle computeren hvilke opløsninger den
understøtter. Så er resten op til grafikdriveren.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Main

Dato : 20-12-07 20:55

> Kan man sætte en Mac Minis grafikkort til 1366 x 768, når den kører
> Windows,
> for optimal opløsning når man vil slutte sit LCD med den oplæsning til?

Jeg har pt. en bærbar, der har Intel GMA grafik, ligesom Mac Mini, blot et
nyere i serien. Og den kan ikke indstilles til den opløsning. Da jeg har
planer om en Mini Mac som en lille htpc, ville jeg høre her, før jeg køber.
Så hvis der sidder én med en Mac Mini, der kører Windows, og kan køre 1366 x
768 tilsluttet et ditto LCD tv, vil jeg meget gerne høre.

Main