erfaring med svenske ving
Fra : Gunnar007

Dato : 19-12-07 19:52

Overvejer at bestille en rejse med den svenske ving, med afrejse fra
Kastrup.
Umiddelbart ser kursfordelen ud til at spare mig for 3000 kr.
i forhold til en identisk rejse bestilt på mytravel (ving)
Nogen som har noget erfaring, eller faldgruber med at gøre det ?

Hilsen G

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 19-12-07 21:25

jeg har lige bestilt en rejse for et par dage siden.
den eneste ulempe jeg kan se ind til vider er at man ikke kan betale med sit
dk kort på deres side.
så man skal overføre penge til dem via netbank eller bank.
med swiff og iban kode.
ellers har jeg ikke oplevet nogle ander forskele.

Thomas

Fra : Jesper Andersen

Dato : 02-01-08 12:39

Hejsa..
Da jeg skulle til Goa for 2 år siden, bestilte jeg ved den svenske
Apollo afdeling, og jeg sparede ca 1000 dengang.
Jeg betalte med Visakort og der var ingen problemer overhovedet.

Mvh
Jesper