Jeg spørger endnu engang gruppen :)
Fra : t-t-one

Dato : 18-12-07 18:32

Hejsa Gruppe

Håber jeg gør det så kort som mulig.

D. 5/12 afgiver jeg en ordre hos mittrykkeri.dk. Jeg bestiller 3 ting, og
betaler 3*porto, da de sender tingene når de efterhånden bliver færdig. Fair
nok.
D. 11 modtager jeg den første ting, med på min bankkonto bliver det fulde
belød for alle 3 ting hævet.
I deres egne forretningsbetingelser står der "Pengene hæves først når varen
afsendes" - Må man så godt bare trække det fulde beløb når de kun afsender 1
af tingene.

En anden ting. Pga. juletravlhed, er de nu blevet forsinket, selvom de lover
7 hverdage leveringsfrist. Og nu ser det ud til at tingene som skulle bruges
til Julegave måske ikke når frem.
De har nu selv overtrådt 2 ting. Leveringsfristen + betaling inden varen
afsendes ?
Og jeg kommer til at mangle en julegave ?
Og de har lovet at alle bestilling lavet inden 18/12 vil blive leveret inden
jul (dog har de lige sendt en meddelse rundt at de nu måske ikke helt kan
lykkes)

Kan man overhovedet gør noget i min situation ?

På forhånd tak for en excellent gruppe og GOD JUL til alle.

t-t-one

Fra : Bo

Dato : 24-12-07 13:56

On 18 Dec., 19:32, "t-t-one" <toco...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> lykkes)
>
> Kan man overhovedet gør noget i min situation ?
>
> På forhånd tak for en excellent gruppe og GOD JUL til alle.

Det er rigtig synd for dig, at ingen gider svare på dit dårligt
formuleret indlæg, et danskkursus vil gøre lykke.
vh Bo

Fra : Jan Eliasen

Dato : 25-12-07 13:58

On Mon, 24 Dec 2007 12:56:09 -0800 (PST), Bo <solfranz47@gmail.com>
wrote:

>Det er rigtig synd for dig, at ingen gider svare på dit dårligt
>formuleret indlæg, et danskkursus vil gøre lykke.
Vi gør det alle sammen så godt som vi kan. Det tror jeg mange kunne
bruge lige at huske på en gang i mellem.

Hvis en person har svært ved sproget eller svært ved at stave, så
berettiger det dig ikke til den slags indlæg. Du kan undlade at svare,
eller gøre ham sobert opmærksom på, at du mene rhan har bedre chance
for et svar, hvis han får hjælp til at formuler eindlægget. Men det du
har skrevet, det er upassende.

--
eliasen, representing himself and not the company he works for.

Private blog: http://blog.eliasen.dk

Private email: jan@eliasen.dk

Fra : Hauge

Dato : 25-12-07 15:01

Bo wrote:
> Det er rigtig synd for dig, at ingen gider svare på dit dårligt
> formuleret indlæg, et danskkursus vil gøre lykke.

Jeg har i hvert fald ingen problemer med at forstå indlægget, så måske det
er dig der skal på det omtalte kursus..

FUT'er til dk.snak.off-topic, da både dit og mit indlæg ikke hører til
gruppen. Men tænk dig om en anden gang.

/Hauge