Hoteller i Florida
Fra : Jørn

Dato : 18-12-07 22:33

Da jeg for en del år siden var i Florida var det meget billigt at overnatte
på hotel/motel bl.a. p.g.a. deres rabatkuponner.

Nu overvejer vi at tage derover til påske, men vil godt sikre os at vi i
hvert fald har hotel i starten af ferien, så er der nogle der kan anbefale
et godt (og billigt) i Miami Beach?

Jørn

Fra : None

Dato : 19-12-07 07:22

http://www.vibeagent.com/searchresults?sid=553052&hash=19514c227cbeba957ba23ffe18986d1d

Fra : SGF

Dato : 19-12-07 21:33

Især i USA er det en supergod ide at tjekke hotellerne ud før du booker dem
www.tripadvisor.com - der kan du læse andre menneskers oplevelser med det
pågældende hotel. Jeg har selv valgt et par hoteller fra pga. andres dårlige
oplevelser.

Hvis du vil bo supercentralt LIGE midt på den allerbedste del af Ocean
Drive, er Boulevard Hotel (http://www.theboulevardhotel.com/) en af de
billigste løsninger. Vi har boet der, og det er lidt slidt men ok til
prisen. Alternativt kan jeg foreslå http://www.hotelatlantica.com/, der
ligger omkring 8 blokke sydligere og hvor du får lidt mere for pengene, men
bor 10-15 min. gang fra den mest spændende del af southbeach OG at der i de
lave numre af Collins Avenue er temmelig overrendt af bøsser mv.

Mvh
Søren

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 23-12-07 16:02

"Jørn" <nospamhaulund@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvert fald har hotel i starten af ferien, så er der nogle der kan anbefale
> et godt (og billigt) i Miami Beach? Jørn

Hej Jørn.
Vi skal derover til marts, og har booket på Ocean Five Hotel
http://www.oceanfive.com/ , som er blandt de billigere , og lige midt i
hjertet af gang-i-den-Miami-Beach.
Lidt billigere var Colony Hotel
http://www.colonyhotelsouthbeach.com/city.asp , men også med lidt færre