Kån ikke lægge Microsoft Office på
Fra : Ukendt

Dato : 18-12-07 16:29

Jeg har Office 2003 på en CD.
Den har virket fint på min bærbare og min Stationære PC i 2 år.

Forleden havde jeg et mystisk uheld på min stationære PC, hvorunder jeg
mistede Office komplet. Desuden Adressefiler, Bogmærker og mails fra
mine Mozilla programmer, og alle fotos skulle genindlæses på Picasa 2.
Desuden tog det år og dag at starte op, så jeg gik igennem diskoprydning
og defragmentereing etc.

Nu kan jeg ikke lægge MO ind på min stationære, den begynder godt nok,
og efter kodeordene fortsætter den til den kommer frem med følgende
fejlmelding:

Nødvendige installationsfiler MH561401.CAB ikke fundet!!

Jeg har prøvet adskillige gange men ender altid der.

1. Nu spørger jeg om jeg eventuelt kan brænde det program ud på en CD
som ligger på min bærbare???
Jeg ved ikke hvor jeg skal finde det der skal bruges, nok ikke i
Stifinder????

2 Kan man lede den omtalte fil frem på den bærbare, og så kopiere den
ind i Dokumenter, overføre den ved hjælp af mit netværk til den
Stationære, hvorfra jeg skal finde ud af hvordan pokker jeg kan den få
lagt ind under installereinegn af CD'en?? Jg kan godt selv høre at det
lyder meget usandsynligt!!! T'hvert tefælde for mig!!!

Er der nogen gode råd at hente her?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 21-12-07 16:28

"Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> wrote in message
> [...]
> lagt ind under installereinegn af CD'en?? Jg kan godt selv høre at det
> lyder meget usandsynligt!!! T'hvert tefælde for mig!!!

Office 2003 gemmer ganske vist - som standard - installationsfilerne. Men
det er de udpakkede filer og ikke nogen af pakkerne (*.cab).
Så du kan altså ikke lige hente den der. Det nytter sikkert heller ikke
meget at forsøge at kopiere Office mappen fra Programmer.
Kan du kopiere indholdet af CD'en til en midlertidig mappe?
Prøv evt.at rense læsefladen på CDe'en forsigtigt med lidt tandpasta.

Venligst
Johnny Nielsen