Firkantede parenteser ..
Fra : Marianne

Dato : 18-12-07 22:54

Hej

Som konverteret Windows-bruger *aner* jeg ikke, hvordan jeg på mit
mac-tastatur får de firkantede patenteser frem. Kombinationen ALT + nummer
virker ikke (og der er jo heller ikke nogen 'alt'-tast)

Hvad gør man? Jeg har en imac med et løjerligt fladt tastatur. Ca 6 mdr
gammelt.

mvh
Marianne

Fra : Esben

Dato : 18-12-07 22:58

Marianne <handel@fjerndettelundbak.dk> wrote:

> [...]
> virker ikke (og der er jo heller ikke nogen 'alt'-tast)
>
> Hvad gør man? Jeg har en imac med et løjerligt fladt tastatur. Ca 6 mdr

du har en alt tast jo - til højre for ctrl-tasten

alt-8 og -9 skulle opfylde dit ønske

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 19-12-07 13:54

Marianne skrev:

> Som konverteret Windows-bruger *aner* jeg ikke, hvordan jeg på mit
> mac-tastatur får de firkantede patenteser frem.

Vælg "Vis Tastaturfremviser" i tastaturmenuen øverst til højre (den med
flaget). Her kan du se, hvordan du får "mærkelige" tegn frem.

- Hvis "Tastaturmenuen" (den med flaget) ikke vises øverst til højre:
Slå den til i sysytemindstillingerne under "International".

- Hvis "Vis Tastaturfremviser" ikke er i tastaturmenuen: Slå den til i
sysytemindstillingerne under "International" i fanen "Tastaturmenu".

--
Jesper Juellund Jensen

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 19-12-07 15:31

Jesper Juellund Jensen wrote:

> - Hvis "Vis Tastaturfremviser" ikke er i tastaturmenuen: Slå den til i
> sysytemindstillingerne under "International" i fanen "Tastaturmenu".

Nemlig ? ??????