MS Access: Genvej til formular
Fra : Kurt G

Dato : 18-12-07 07:54

Jeg har lavet en formular i MS Access.
Hvordan laver jeg en genvej på skrivebordet, som starter formularen?

Mvh Kurt

Fra : Lars E. P.

Dato : 18-12-07 09:51

Tue, 18 Dec 2007 07:54:05 +0100, skrev "Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net>
:

>Jeg har lavet en formular i MS Access.
>Hvordan laver jeg en genvej på skrivebordet, som starter formularen?
>
>Mvh Kurt

Nu skriver du ikke hvilken version af Access du har, men i 2003 kan
man i menuen Tools > Startup angive den formular der automatisk skal
åbne når man starter databasen.

Herefter er det bare at lægge en genvej til mdb-filen på skrivebordet.

Hilsen Lars

Fra : Kurt G

Dato : 21-12-07 11:39

Det er 2003, så tak for hjælpen.