Skydebanen i Allingåbro
Fra : Rex Petersen

Dato : 13-07-01 22:57

Jeg skulle gerne nå at øve mig nogle gange inden jeg skal op til
riffelprøve d. 13. august.
Jeg har fået af vide at udover skydebanen i Skiby, der desværre ikke har
skydninger i juli måned, så er skydebanen i Allingåbro ret aktiv næsten
hver lørdag. Jeg har desværre bare ikke kunne finde et navn og
telefonnummer til den person, der har med Allingåbro skydebane og gøre.
Håber at der er nogle i denn NG, der kan hjælpe.

Er en Skao Finbear L61R (30.06), der incl. et nyt 3-9x42 kiggertsikte er
købt til kr. 5.000,00 et rimeligt køb ?

Hilsen

Rex

Fra : Peder Porse

Dato : 14-07-01 08:54

Ja, der synes jeg umiddelbart det er, forudsat kikkerten er i orden..hvad er
dte for et mærke?
pp

--
Peder Porse Boesvej 2, Svejstrup Enge, 8660 Skanderborg
Tel. +45-86577305 mobil 21407355 ;http://home18.inet.tele.dk/porse/

Fra : Klaus Fogh

Dato : 21-07-01 15:13

Skydebanen i Allingåbro er rigtig god og holder åbent hver lørdag fra kl.
9, -bortset fra her i juli måned hvor der er lukket. De kan træffes på tlf.:
86481464

God fornøjelse med riffelskydningen
Klaus Fogh