Torrent?
Fra : iSteen

Dato : 16-12-07 22:44

Nu er det jo så særdeles smart og moderne, at downloade alverdens ting
og sager via diverse torrents.
Da jeg førhen brugte windows mener jeg der var nogle browsere der kunne
håndtere torrents - men hvad med Mac?

Fra : Peter Kiil

Dato : 16-12-07 22:57

iSteen - isteen@gmail.com on 16/12/07 22.43 wrote:

> Nu er det jo så særdeles smart og moderne, at downloade alverdens ting
> og sager via diverse torrents.
> Da jeg førhen brugte windows mener jeg der var nogle browsere der kunne
> håndtere torrents - men hvad med Mac?

Jeg er fint tilfreds med Azureus...

http://azureus.sourceforge.net/

--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-12-07 23:07

On 2007-12-16 22:56:40 +0100, Peter Kiil <peter@kiil.net> said:

> Jeg er fint tilfreds med Azureus...
>
> http://azureus.sourceforge.net/

Browser?

Tror man ledte efter en browser med indbygget fildeler.

Jeg synes at huske noget om at Opera kunne det. Måske tager jeg fejl?

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 17-12-07 00:59

isteen@gmail.com (iSteen) writes:

> Nu er det jo så særdeles smart og moderne, at downloade alverdens ting
> og sager via diverse torrents.
> Da jeg førhen brugte windows mener jeg der var nogle browsere der kunne
> håndtere torrents - men hvad med Mac?

Prøv Opera. Den har en indbygget bittorrent-klient.

Azureus er ret god til at prikke hul i routere så man kan lade folk
komme til udefra - det giver bedre ydelse. Den gav dog op med to
routere efter hinanden.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : iSteen

Dato : 17-12-07 14:23

> [...]
>
> Azureus er ret god til at prikke hul i routere så man kan lade folk
> komme til udefra - det giver bedre ydelse. Den gav dog op med to

Azureus (som hedder noge andet nu) var lidt kompiceret, hvis man bare
gerne vil kigge på hvad torrent er - så jeg prøver Opera. Takker

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 17-12-07 08:03

On 2007-12-16 22:43:56 +0100, isteen@gmail.com (iSteen) said:

> Nu er det jo så særdeles smart og moderne, at downloade alverdens ting
> og sager via diverse torrents.
> Da jeg førhen brugte windows mener jeg der var nogle browsere der kunne
> håndtere torrents - men hvad med Mac?

Hvis du kan leve med et decideret torrent program, kan jeg anbefale
Transmission.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : iSteen

Dato : 17-12-07 14:23

Thomas Schreiber <nej@tak.dk> wrote:

> Hvis du kan leve med et decideret torrent program, kan jeg anbefale
> Transmission.

Prøvede deres hjemmeside to gange, begge gange crashede Safari