filipinerne
Fra : tina hedeman

Dato : 16-12-07 15:20

Hej med jer

Er der nogen herinde der har været på filipinerne? vi kan komme der ned og
bo gratis men kan man få 14 dage til at gå der?
Vi er IKKE dykkerfolk så det skal være kultur hvis det er.
hilsen tina

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 16-12-07 16:13

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> on søndag 16. december 2007 at 15:19
+0100 wrote:
> [...]
>og
>bo gratis men kan man få 14 dage til at gå der?
>Vi er IKKE dykkerfolk så det skal være kultur hvis det er.

Jeg kunne nemt få måneder til at gå der

Skriv lidt mere om hvad I synes kendetegner en perfekt to ugers ferie, så
er det lettere at give et par gode råd.

Men mon ikke du kan finde en masse gode råd og tips her:
http://www.filippinerne.dk/forum/index.php?f=0

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : tina hedeman

Dato : 17-12-07 17:08

hej

vi vil gerne se natur og kultur vi gider ikke det strand halløj.
det var bare om man skal flyve fra ø til ø eller hvad man skal.
og hvad tid på året skal man rejse derned for ikke komme ind i regntiden?
og er det så fugtigt dernede ligesom i singapore?

hilsen tina

Fra : Erling S.

Dato : 16-12-07 18:44

tina hedeman skrev:
> [...]
> bo gratis men kan man få 14 dage til at gå der?
> Vi er IKKE dykkerfolk så det skal være kultur hvis det er.

Hej Tina.
Vi var på Philippinerne i 17 dage - heraf de 9 dage på rundrejse -
en stor oplevelse. Men det er efterhånden mange år siden (1999).
Vi har planer om at tage af sted igen, da vi kender nogen i Manila,
der har tilbudt os logi.
Jeg har taget nogle billeder, en videofilm (desværre ikke så god
kvalitet), samt lavet en rejsebeskrivelse, som du kan finde på
min hjemmeside www.oz1eee.dk - og se under "vore rejser".
Har du nogle spørgsmål, så send bare en mail.

mvh
Erling S.
--
mailadr. er en gmail-adr.

Fra : Johnny

Dato : 20-12-07 08:30

Hej Tina

Du kan få svar på alle dine spørgsmål i dette forum:
http://www.filippinerne.dk/forum/index.php

Mvh

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-12-07 08:38

"Johnny" <xxx@xxx.xx> on torsdag 20. december 2007 at 8:29 +0100 wrote:
>Hej Tina
>
>Du kan få svar på alle dine spørgsmål i dette forum:
>http://www.filippinerne.dk/forum/index.php

Det er nemlig rigtigt - ganske som jeg skrev for nogle dage siden )

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Johnny

Dato : 20-12-07 08:47

Sorry så det først bagefter. :)
God jul

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-12-07 13:12

"Johnny" <xxx@xxx.xx> writes:
>Sorry så det først bagefter. :)
>God jul

Kender det godt, det der med at være hurtig på aftrækkeren!

I lige måde med julen!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311