må man godt det, bestille fra ving.se og f~
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 16-12-07 10:10

hejsa

jeg har været inde på ving.se og fundet det sammen hotel som tjæreborg har.
og man spare ca 1000 kr på at bestille rejsen på ving.se og stadvig flyve
fra København.
må man godt det ?????
er der nogle der har prøvet det ???
og hvormeget tager ving.se for at få penge hvis man betale med visakort ???

Thomas

Fra : Bo

Dato : 16-12-07 14:42

On 16 Dec., 11:09, "Thomas Pedersen" <t...@twp.dk> wrote:
> [...]
> er der nogle der har prøvet det ???
> og hvormeget tager ving.se for at få penge hvis man betale med visakort ???

Hej Thomas
Selvfølgelig må du købe en vare eller en ydelse i EU-lande. Måske
tager Ving nogle få procenter i gebyr ved betaling med dansk
visakort
Hvorfor tror du de flyver fra København ?
Jeg ved at Sønderjyder køber deres rejse fra Hamburg og det er meget
billigere end fra Billund
vh Bo

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 16-12-07 23:23

der stå at de flyver fra københavn når man vælger hvor man vil flyve fra

thomas

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-12-07 22:50

Hej

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote:

> [...]
>er der nogle der har prøvet det ???
>og hvormeget tager ving.se for at få penge hvis man betale med visakort ???

Ja, selvfølgelig må man det ! - Rejseselskabet er helt ligeglade med
det, de får jo solgt en rejse mere, og så er de glade :)

Jeg har selv ved flere lejligheder købt rejser hos Fritidsresor i
Sverige, og fløjet enten fra København eller Sturup (Malmø) og der er
ingen som helst problemer i det, så bestil du bare...

Hvad afgiften er for at betale med Visa ved jeg ikke, men højst nogle få
kroner. - Men, en anden ting er at Svenskerne er lidt "mærkelige" netop
på det felt !, jeg har ved flere lejligheder købt varer i diverse
Svenske Webshops, men ofte vil de kun modtage betaling via Visa eller
Master/Eurokort udstedt af en Svensk bank !, lidt mærkværdigt, men prøv,
det er ikke sikkert at Ving har den regel.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 16-12-07 23:23

Hejsa

der stå på deres hjemme side at de tager 2.75 % for udlanske visakort.
så det burde være det eneste gebyr.

thomas

Fra : famolesen@esenet.dk

Dato : 02-01-08 14:05

On 16 Dec. 2007, 23:23, "Thomas Pedersen" <t...@twp.dk> wrote:
> [...]
> Hvorfor tror du de flyver fra København ?
> Jeg ved at Sønderjyder køber deres rejse fra Hamburg og det er meget

Jeg har netop sparet 10.000,00 kr på en rejse til alanya, bestilt i
flensborg med afrejse fra billund.
Min familie består af 2 voksne og 1 barn på 11 år.