[OT] Yallahrup Færgeby på iTunes Music Sto~
Fra : Henrik Münster

Dato : 16-12-07 19:38

Mine børn har gjort mig opmærksom på, at man kan købe musikken fra
voksen-julekalenderen Yallahrup Færgeby på iTunes Music Store. Et af
numrene har den noget vovede titel "Sut Min Pik", og der er vist også en
del mindre pæne ord i teksterne.
Det er meget sjovt, når man tænker på, hvor let forargede,
amerikanerne ellers er. Der skal normalt ikke meget til, før en sang
bliver markeret som "Explicit" på iTunes Music Store. Man må formode, at
de ikke har nogen ansatte, der kan forstå dansk. Eller også regner de os
for fortabte, så det alligevel ikke kan betale sig at forsøge at redde
os.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Flemming Rubini

Dato : 16-12-07 20:27

> [...]
> voksen-julekalenderen Yallahrup Færgeby på iTunes Music Store. Et af
> numrene har den noget vovede titel "Sut Min Pik", og der er vist også en

Der er gratis her:
<http://dr.dk/yallahrup>

> [...]
> de ikke har nogen ansatte, der kan forstå dansk. Eller også regner de os
> for fortabte, så det alligevel ikke kan betale sig at forsøge at redde

Jeg har lige hørt at der skulle have været 30 afsnit, fordi det skulle
passe til ramadaen. Og det er derfor den er julefri.

Flemming Rubini

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-12-07 20:52

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Der er gratis her:
> <http://dr.dk/yallahrup>

Aha! Det forklarer, at børnene kan sangene udenad.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-12-07 21:37

Flemming Rubini wrote:
> Jeg har lige hørt at der skulle have været 30 afsnit, fordi det skulle
> passe til ramadaen. Og det er derfor den er julefri.

Det er der også. De sidste seks afsnit kommer til påske.

M.v.h
Niels