Hvad er BDSM
Fra : Jørgen

Dato : 15-12-07 11:50

Der findes en mængde fancy forkortelser for de forskellige dicipliner, der
kan dyrkes i sexlivet. Findes denne liste på nettet, eller er der en, der
kan remse dem op allesammen. Der er f.eks. BB og CBT og en mængde andre.
Mvh Jørgen

Fra : enkvinde

Dato : 15-12-07 11:57

> [...]
> kan remse dem op allesammen. Der er f.eks. BB og CBT og en mængde andre.

http://densmukkeguide.dk/bdsm.htm

hilsen Eva

Fra : Jørgen

Dato : 15-12-07 13:24

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://densmukkeguide.dk/bdsm.htm
>
> hilsen Eva

**************

Tak Eva - interessant.
Jeg var godt klar over at SM-begrebet er kolossalt stort. Det er ikke bare
den ene, der slår og den anden der siger Ahhhh. Det er så mangesidet, at der
kan skrives bøger om det.
Men det var kun BDSM - Men hvad med alle de andre?
Mvh Jørgen

Fra : enkvinde

Dato : 15-12-07 15:22

> [...]
> der kan skrives bøger om det.
> Men det var kun BDSM - Men hvad med alle de andre?

Ja, det er en større videnskab

Men du kan forhåbenlig blive lidt klogere her...

http://densmukkeguide.dk/sexikassen.htm
http://www.erotik-zonen.dk/ordbog/

Og ellers er google din ven

Hilsen Eva...
som forøvrigt er forfatteren bag den smukke guide

Fra : nana sørensen

Dato : 16-12-07 05:07

"Jørgen" <laybourn@c.dk> wrote in message
> [...]
> kan remse dem op allesammen. Der er f.eks. BB og CBT og en mængde andre.

BB aner jeg ikke hvad er, men CBT står for Cock and Ball Torture.

Fra : Jørgen

Dato : 16-12-07 21:36

> BB aner jeg ikke hvad er, men CBT står for Cock and Ball Torture.

Jeg har fundet ud af, at BB står for Bareback. Det er når mænd boller
hinanden uden gummi.
Og TT er Tit-Torture.

Men der findes en mængde andre forkortelser, og jeg havde håbet på, at der
var lavet en liste.

Jørgen

Fra : Peter Knutsen

Dato : 18-12-07 21:27

Jørgen wrote:

> Jeg har fundet ud af, at BB står for Bareback. Det er når mænd boller
> hinanden uden gummi.

Bruges "bareback" da kun i bøssekredse?

> Og TT er Tit-Torture.
>
> Men der findes en mængde andre forkortelser, og jeg havde håbet på, at der
> var lavet en liste.

Der er adskillige sådanne lister.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Patruljen

Dato : 16-12-07 03:18

On 16 Dec., 05:07, "nana sørensen" <nanato...@phobia.dk> wrote:

> BB aner jeg ikke hvad er, men CBT står for Cock and Ball Torture.

Breast beating ?

Fra : Ulvir

Dato : 16-12-07 17:43

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
On 16 Dec., 05:07, "nana sørensen" <nanato...@phobia.dk> wrote:
> "Jørgen" <laybo...@c.dk> wrote in message

> BB aner jeg ikke hvad er, men CBT står for Cock and Ball Torture.

Breast beating ?

Bread and Bollocks.