Sej Mac reklame :)
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 14-12-07 07:56

Her til morgen viste en kollega mig en banner reklame for Mac, hvor
vores to venner fra de sjove mac reklamer, som igen snakker sammen
omkring Windows og OS X...

Jeg ved ikke om den kommer hver gang man besøger sitet eller om man skal
refreshe lidt, men prøv selv her
http://www.nytimes.com/2007/12/09/business/09novel.html?_r=2&ref=technology&oref=slogin&oref=slogin

Den er super sjov og det er lidt funky at 2 banners hænger sammen på den
måde ;)

/Thomas

Fra : Niels

Dato : 14-12-07 11:34

On 14 Dec., 07:55, Thomas Løjmann Jørgensen <lojm...@lojmann.dk>
wrote:
> [...]
>
> Den er super sjov og det er lidt funky at 2 banners hænger sammen på den

Ironisk nok crashede Safari, da jeg ville lukke vinduet efter at have
set reklamen.
Principielt bryder jeg mig ikke om, at man taler dårligt om sine
konkurrenter,.og det er da heller ikke tilladt i Danmark.
Måske kunne reklamen forbydes i Danmark jvf. markedsføringsloven.

--
Niels

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-12-07 22:11

Niels <nboegh@gmail.com> wrote:

> Principielt bryder jeg mig ikke om, at man taler dårligt om sine
> konkurrenter,.og det er da heller ikke tilladt i Danmark.
> Måske kunne reklamen forbydes i Danmark jvf. markedsføringsloven.

Du har ret i, at det ikke er pænt. På den anden side synes jeg nu, det
er meget sjovt på en lidt sød måde. Der er grænser for, hvor alvorligt,
man kan tage den. Jeg ved dog, at Windows fanboys er meget forargede, og
synes den er arrogant og nedladende.
Jeg synes også, det hele bliver lidt fortyndet af, at det ikke
er helt klart, hvem konkurrenten er. På den ene side er det jo
Microsoft, alle tænker på. På den anden side, gør folk jo det, at de
vælger en anden computer end en Mac. De vælger en Dell, HP, Lenovo eller
hvad de nu hedder. Så hvem gør reklamen grin med?
Endelig er Apple jo underhunden, som kæmper mod monopolet. Så
kan man tillade sig lidt mere, uden det bliver opfattet så slemt. Langt
de fleste vælger jo Windows, og der er vel ikke nogen, der for alvor
tror, at nogle reklamer får en masse mennesker til at fare ud at købe
Mac og glemme alt det software, hardware og ikke mindst deres egen
viden, der er investeret i Windows. Bortset fra de få Mac-brugere, jeg
kender, har alle Windows. Jeg behøver slet ikke spørge mine kolleger
f.eks. De bruger alle Windows, og de aner ikke, der er alternativer, som
kan bruges af almindelige mennesker.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Niels

Dato : 14-12-07 14:40

> Jeg synes også, det hele bliver lidt fortyndet af, at det ikke
> er helt klart, hvem konkurrenten er.

Jeg synes da, der ret ufortyndet står VISTA.

--
Niels

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-12-07 22:55

> Jeg synes da, der ret ufortyndet står VISTA.

Nå ja, her gør der. Jeg tænkte mere på hele kampagnen generelt og for
den sags skyld på andre reklamer, hvor Apple har gjort sig morsom på
konkurrenternes vegne.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lyrik

Dato : 14-12-07 23:49

Den 14.12.2007 kl. 22:54 skrev "Henrik Münster" <news@muenster.dk>:

> Nå ja, her gør der. Jeg tænkte mere på hele kampagnen generelt og for
> den sags skyld på andre reklamer, hvor Apple har gjort sig morsom på
> konkurrenternes vegne.
Det er i følge dansk markedsføringslov tilladt at lade konkurrentens
produkt optræde i sin reklame. Så "dan-forbudtski" kan ikke bruges her.

Men der er ting som kun kan lade sig gøre på en PC og ikke på en Mac. Det
er sørgeligt nok de steder hvor de interessante nyskabelser ligger:

Vil man afspille en Blu-Ray eller HD-DVD film så kan det kun lade sig gøre
på en PC.

Vil man lave sin egen brændbare HD-DVD skive eller Blu-Ray ditto, så kan
det kun foregå på en PC.

Vil man overføre sin originale DV3 HD mpeg stream fra et High Def kamera
uden at konvertere filerne til Apple Intermediate codec så gøres det bedst
på et Ulead Videoredigeringsprogram på en PC.

OS X systemet har en uforholdsmæssig stor aversion imod mpeg2 filer. De
kan nærmest få systemet til at hænge.

Apples DVD Player er nærmest et kuriosum. Den spiller kun DVD. Hvorfor
spiller den ikke mpeg2?

Apples Safaribrowser er en anorexipatient, hvis spinkle muskler bryder
sammen under udvidet webindhold.

Apples Mail er forlovet med .Mac. Det er nærmest en tvangsapplikation.

Ingen newsreader! Hørte du rigtigt? Ja systemet har ingen newsreader!!
zz..snork! Apple!

Outlook Express er en god og gratis newsreader til PC. Den har både mail
og news! Og den er gratis software.

Internet Explorer spiller alt netindhold. Og er en full-blown applikation.

Dertil skal så fratrækkes at jeg efter 1 døgns kørsel med Windows XP havde
reddet mig en trojan der lemlæstede systemet!))
Men jeg kunne få det op og stå igen med online virusscan og trojan-fra
Trend Micro!

Og hold nu ørene stive! Trend Micro har også lavet online virusscan
inklusive trojanskan for OS X. Det er ligeledes gratis. Så den er klar til
brug!:
http://housecall.trendmicro.com/

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Lyrik

Dato : 15-12-07 00:07

Den 14.12.2007 kl. 23:48 skrev Lyrik <lyrik@fupheaven.dk>:

> Den 14.12.2007 kl. 22:54 skrev "Henrik Münster" <news@muenster.dk>:

> Internet Explorer spiller alt netindhold. Og er en full-blown
> applikation.
Men hverken i Mac eller PC har de en så moderne browser som de har i Suse
Linux:
http://www.konqueror.org/

Konqueror kan browse både internettet og filsystemet på maskinen.

Windows--bøh!

OS-X: --Bøh!

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 15-12-07 00:42

Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> wrote:

> [...]
> Linux:
> http://www.konqueror.org/
>
> Konqueror kan browse både internettet og filsystemet på maskinen.

Hent iCab <www.icab.de>, der har kunnet det samme nummer siden 1999!

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Lyrik

Dato : 15-12-07 02:30

Den 15.12.2007 kl. 00:41 skrev Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk>:

> Hent iCab <www.icab.de>, der har kunnet det samme nummer siden 1999!
Den jeg hentede kunne ikke.

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 15-12-07 12:25

Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> wrote:

> Den jeg hentede kunne ikke.

Og du har hørt om Drag&Drop ?

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 15-12-07 02:11

Lyrik skrev:

> [...]
> Suse Linux:
> http://www.konqueror.org/
>
> Konqueror kan browse både internettet og filsystemet på maskinen.

Det kan IE da også. Og Explorer for den sags skyld.

Hvorfor skulle det være en fordel?

Fra : Lyrik

Dato : 15-12-07 02:30

Den 15.12.2007 kl. 02:11 skrev Frank E. N. Stein <flatus@mail.is>:

> Det kan IE da også. Og Explorer for den sags skyld.
>
> Hvorfor skulle det være en fordel?
Det skal du ikke spørge mig om.

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-12-07 10:39

On 2007-12-14 23:48:53 +0100, Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> said:

> [...]
klippet en masse om BlueRay...

> Apples DVD Player er nærmest et kuriosum. Den spiller kun DVD. Hvorfor
> spiller den ikke mpeg2?

Sludder.

> Apples Safaribrowser er en anorexipatient, hvis spinkle muskler bryder
> sammen under udvidet webindhold.

Sikke noget sludder.

> Apples Mail er forlovet med .Mac. Det er nærmest en tvangsapplikation.

Sludder.

> Ingen newsreader! Hørte du rigtigt? Ja systemet har ingen newsreader!!
> zz..snork! Apple!

Newsreaders er soooo 1997. ;)

> Outlook Express er en god og gratis newsreader til PC. Den har både
> mail og news! Og den er gratis software.

Outlook Express er en rædsel.

> Internet Explorer spiller alt netindhold. Og er en full-blown applikation.

IE er en fullblown rædslernes rædsel.

> Dertil skal så fratrækkes at jeg efter 1 døgns kørsel med Windows XP
> havde reddet mig en trojan der lemlæstede systemet!))

Hvordan kunne det dog ske? lol Da jeg første gang startede mit
windowsxp op på min nye maskine, blev det øjeblikkeligt lagt ned af
alverdens influenzaer og pestbylder.

> Men jeg kunne få det op og stå igen med online virusscan og trojan-fra
> Trend Micro!

Fantastisk!

> Og hold nu ørene stive! Trend Micro har også lavet online virusscan
> inklusive trojanskan for OS X. Det er ligeledes gratis. Så den er klar
> til brug!:
> http://housecall.trendmicro.com/

Whoa! Whoa! Nej, hvor nice! Tænk, på Mac behøver du ingenting.

- David (Der lige har kørt på pc 2004-2007)

--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-12-07 23:02

David Blangstrup <no@no.no> wrote:

> Newsreaders er soooo 1997. ;)

Bare for at være nysgerrig, men hvad skal man så bruge? Eller du tænker
måske mere på, at der ikke er nogen, der bruger nyhedsgrupper i dag? Når
jeg færdes rundt blandt folk, har alle jo computer og e-mail-adresse,
men der er ingen, der ved, hvad nyhedsgrupper er. Jeg plejer at sige, at
jeg har læst det på en diskussionsgruppe på internettet, hvis jeg skal
fortælle noget fra en nyhedsgruppe. Ordet "nyhedsgruppe" siger ikke folk
noget.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-12-07 09:32

On 2007-12-15 23:01:52 +0100, news@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> [...]
> jeg har læst det på en diskussionsgruppe på internettet, hvis jeg skal
> fortælle noget fra en nyhedsgruppe. Ordet "nyhedsgruppe" siger ikke folk

Nej, vel? ;) Jeg spurgte lige en supporter fra 3.dk hvor jeg jo har mit
moden fra, om de ikke havde en newsserver. Nej, men de havde tænkt over
at installere en, da det jo var en vane hos mange. (læs: gamle) hæ hæ...
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : Glenn Møller-Holst

Dato : 15-12-07 12:44

Lyrik wrote:
> OS X systemet har en uforholdsmæssig stor aversion imod mpeg2 filer. De
> kan nærmest få systemet til at hænge.

Hej Lyrik

Har du prøvet:

VLC media player for Mac OS X:
http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html

VLC - the cross-platform media player and streaming server:
http://www.videolan.org/vlc/
Citat: "...
VLC media player is a highly portable multimedia player for various
audio and video formats (MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, ...) as
well as DVDs, VCDs, and various streaming protocols. It can also be used
as a server to stream in unicast or multicast in IPv4 or IPv6 on a
high-bandwidth network.
...."

hilsen

Glenn

Fra : Lyrik

Dato : 15-12-07 13:05

Den 15.12.2007 kl. 12:43 skrev Glenn Møller-Holst <nomail@xx.dk>:

> [...]
> well as DVDs, VCDs, and various streaming protocols. It can also be used
> as a server to stream in unicast or multicast in IPv4 or IPv6 on a

Tak skal i alle ha' for Jeres inciterende indlæg til forsvar for Mac! I
er en gang rigtige fanboys! Sådan skal det være. Man skal elske det man
har og være klar til at forsvare det imod kritik!
Jeg synes bare det var sjovt at vende "I'am a PC and I am a Mac" lidt på
hovedet. Nu har jeg siddet og konstrueret HD-DVD plader. Det kunne ikke
lade sig gøre i Mac. Kun i PC.))

En anden ting er Macs fastholden ved at de skal betales i h... og .. for
mpeg2. Det kan man få gratis hos VLC mediaplayer som du også foreslår. Men
det gør betalingen fuldstændig surrealistisk at Mac leverer en
DVD-afspiller, som er en afspiller der spiller mpeg2 filer i en
VOB-container, og så samme program ikke vil! spille Mpeg2 udenfor
VOB-filer. Det er helt hen i vejret.

Min konklusion er at den bedste verden er den multikulturelle med
præferance for hvilken af kulturerne der skal være fundamentet.-"I'am a PC
and I am a Mac." Det daglige fundament er Mac på grund af stabiliteten og
de faste programsøjler.
Skal vi "on the edge", så vover vi os ind i det farlige men spændende
PC-land med "østens dufte og krydderrier." Vel vidende at vi hurtig får en
gang "gul feber" og må transporteres hjem på egen regning!

God Jul!

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : David Blangstrup

Dato : 15-12-07 13:21

On 2007-12-15 13:05:01 +0100, Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> said:

> [...]
> PC-land med "østens dufte og krydderrier." Vel vidende at vi hurtig får
> en gang "gul feber" og må transporteres hjem på egen regning!

On the edge... pc? Farlige og spændende pc-land? Med "Østens dufte". Du
vrøvler... gider du ikke nok holde op?
Glædelig jul
- David
--
Læs min blog
http://david.blangstrup.info

Fra : Palle Jensen

Dato : 15-12-07 15:41

On 2007-12-15 13:05:01 +0100, Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> said:

> Tak skal i alle ha' for Jeres inciterende indlæg til forsvar for Mac!

Hvis det ikke er det du ønsker skal du nok søge visdom i alt andet end
i en mac nyhedsgruppe.

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-12-07 23:02

Palle Jensen <laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com> wrote:

> Hvis det ikke er det du ønsker skal du nok søge visdom i alt andet end
> i en mac nyhedsgruppe.

Jeg tror ikke, Lyrik mener det så alvorligt. Han er selv en af de
varmeste fortalere for Mac på et ofte meget følelsladet og, ja, lyrisk
plan frem for det mere fornuftsbetonede. Jeg regner med, at han i hele
denne tråd regner med, at vi kender ham.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lyrik

Dato : 16-12-07 03:05

Den 15.12.2007 kl. 23:01 skrev "Henrik Münster" <news@muenster.dk>:

> [...]
> plan frem for det mere fornuftsbetonede. Jeg regner med, at han i hele
> denne tråd regner med, at vi kender ham.

Tak skal du have. jeg gi'r en kop kaffe hvis din vej falder forbi.
Men jeg fortolker Palles svar som sarkastisk. Han mener vist at her i en
Macgruppe vil man være permanente "fanboys" og forsvare også det der ikke
kan forsvares til Macs fordel. Jeg skal så søge en anden gruppe der ser
mere objektivt på det. For eksempel Windowsgruppen.

Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 16-12-07 03:36

Lyrik wrote:

> [...]
> ikke kan forsvares til Macs fordel. Jeg skal så søge en anden gruppe der
> ser mere objektivt på det. For eksempel Windowsgruppen.

Prøv, - og du har endda meget stor risiko for at få hovedet revet af
indtil flere gange, bare du nævner ordet Mac og ikke husker at skrive
det med stort MAC.

Så bliv hellere her i gruppen. - vi bider kun.

mvh. Erik Richard

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-12-07 08:12

On 2007-12-15 23:01:52 +0100, news@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> [...]
> plan frem for det mere fornuftsbetonede. Jeg regner med, at han i hele
> denne tråd regner med, at vi kender ham.

Synes nu ikke det er så "lyrisk".

Formen hvor man først provokerer en handling frem, og så kritiserer
handlingens adfærd er irriterende barnlig.

F.eks.:

Lyrik: "Mac kan ikke det og det..."

Person: "Jo, faktisk hvis du gør dit og dat..."

Lyrik: "Total mac forsvar det der!!"

Hvad er det så man vil have?

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-12-07 12:49

> [...]

> F.eks.:
>
> Lyrik: "Mac kan ikke det og det..."
>
> Person: "Jo, faktisk hvis du gør dit og dat..."

I princippet har du ret. Man ser nogle gange i en gruppe, at der dukker
sådan en "Trold" op, og det er meget irriterende. Men herinde kender vi
efterhånden Lyrik og hans holdninger, så vi ved, at han ikke mener det
alvorligt. Der er snarere lidt selvironi i det, fordi han selv nogle
gange forsvarer Apple meget varmt. Hvis man er fanatisk, så er selvironi
vigtigt. Jeg er da selv på mange måder en stor Apple-fan, men på den
anden side, så ved jeg godt, at det er lidt fjollet. Det er jo kun en
computer, og der er andre ting her i livet, der er en del vigtigere.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 16-12-07 13:01

Henrik Münster wrote:

> vigtigt. Jeg er da selv på mange måder en stor Apple-fan, men på den
> anden side, så ved jeg godt, at det er lidt fjollet. Det er jo kun en
> computer, og der er andre ting her i livet, der er en del vigtigere.

Så som? ;)

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-12-07 13:39

> Så som? ;)

I er altså skøre
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 16-12-07 15:30

Henrik Münster wrote:

> I er altså skøre

Velkommen i familien.

mvh. Erik Richard

Fra : Lyrik

Dato : 16-12-07 13:17

Den 16.12.2007 kl. 08:11 skrev Palle Jensen
<laboratoriexGEORGE.W.BUSH@gmail.com>:

> Hvad er det så man vil have?
At man ser tingene fra den ene side, så fra den anden side. Derefter opret
og tilsidst på hovedet.

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 16-12-07 15:28

Lyrik wrote:
> At man ser tingene fra den ene side, så fra den anden side. Derefter
> opret og tilsidst på hovedet.

Jens, du glemte også 'forfra' og 'bagfra'.

mvh. Erik Richard

Fra : Lyrik

Dato : 16-12-07 20:19

Den 16.12.2007 kl. 15:27 skrev Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk>:

> Jens, du glemte også 'forfra' og 'bagfra'.
>
> mvh. Erik Richard
Klask! Slår mig for panden..hvordan kunne jeg dog overse det!))

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-12-07 20:54

On 2007-12-16 13:16:51 +0100, Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> said:

> At man ser tingene fra den ene side, så fra den anden side. Derefter
> opret og tilsidst på hovedet.

Hvilket er godt nok. Synes bare ikke der er nogen grund til at kalde
folk ting fordi de ser noget fra en af vinklerne.

Btw. Kan ikke se den omtalte reklame. Klikker jeg på linket kommer der
noget om at man kan lave notater på sin iPod?

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-12-07 21:56

> [...]

> Btw. Kan ikke se den omtalte reklame. Klikker jeg på linket kommer der
> noget om at man kan lave notater på sin iPod?

Det er fordi det bare linker til en avis, der naturligvis skifter
reklamer og artikler med mellemrum. Jeg tror, det er den her, der er
tale om:

<http://www.youtube.com/watch?v=ysHSDiiuWWE>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-12-07 11:02

> [...]

> kan nærmest få systemet til at hænge.
>
> Apples DVD Player er nærmest et kuriosum. Den spiller kun DVD. Hvorfor

Fordi det er en DVD afspiller. Spil andet indhold med quicktime.
windows XP indeholder iøvrigt slet ikke en MPEG2 decoder.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-12-07 11:00

Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> wrote:

> Ingen newsreader! Hørte du rigtigt? Ja systemet har ingen newsreader!!
> zz..snork! Apple!

joda, gnus har været præinstalleret på hver eneste release af Mac OS X.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-12-07 05:17

Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> writes:

> Vil man afspille en Blu-Ray eller HD-DVD film så kan det kun lade sig
> gøre på en PC.

Det er min opfattelse at hele grunden til at Vista SKULLE ud sidste år,
var for at kopibeskyttelsen af disse medier skulle være på plads i
PC'erne.

> OS X systemet har en uforholdsmæssig stor aversion imod mpeg2
> filer. De kan nærmest få systemet til at hænge.

Ikke hvis man ikke har betalt for MPEG2-codeccen. Billigt og nemt!

> Ingen newsreader! Hørte du rigtigt? Ja systemet har ingen newsreader!!
> zz..snork! Apple!

Det er ikke rigtigt - i Terminal.app er der Emacs og Emacs har Gnus som
er en nyhedslæser. At Apple så nok ikke er klar over det er en anden
sag.

> Outlook Express er en god og gratis newsreader til PC. Den har både
> mail og news! Og den er gratis software.

Gratis er ikke det rigtige ord - det fulgte med i din Windows, og DEN er
ikke gratis.

Du kan hente Opera og den har vist alt hvad hjertet begærer, og den er
vist finansieret af Googlesøgefeltet alene.

> Internet Explorer spiller alt netindhold. Og er en full-blown applikation.

Hvis man lige installerer Flash, og diverse andre Active-X komponenter.

> Dertil skal så fratrækkes at jeg efter 1 døgns kørsel med Windows XP
> havde reddet mig en trojan der lemlæstede systemet!))

Man må ikke lave nogetsomhelst med en Windows førend Windows Update er
færdig med at lægge opdateringer ind. Andet er ... æh.. dumt.

Før Service Pack 2 kom ud, havde jeg ikke en router derhjemme så det var
med offentligt IP-nummer. Det var umuligt at nå at hente alle
opdateringerne inden man havde fået den der der "genstarter windows om
60 sekunder"... Det er heldigvis blevet bedre...

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 15-12-07 13:25

> [...]

> .. for mpeg2. Det kan man få gratis hos VLC mediaplayer som du også
> foreslår. Men det gør betalingen fuldstændig surrealistisk at Mac

Spørgsmålet er om VLC bryder nogen regler/patenter/whatever ved at
implementere MPEG2. Apple kræver penge for de ting der koster penge for
dem - og det gør MPEG2 licenser. Bemærk at alle ting der kræver
decideret DVD-indkodning kræver lidt ekstra hvis det er de billigste
udgaver fordi de har sparet afgiften væk.

Men jeg er enig med dig - det er ret irriterende - DVD-afspilleren til
Mac kører godt og så kunne den altså godt lege med til andet end
DVD'ere.

--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 16-12-07 10:02

David Blangstrup <no@no.no> writes:

> [...]
> mit moden fra, om de ikke havde en newsserver. Nej, men de havde tænkt
> over at installere en, da det jo var en vane hos mange. (læs: gamle)

Det tror jeg ikke de vil - det er vist en kunst at holde sådan en i
live. Det er nok meget billigere at leje sig ind hos en af de andre.
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"