Waterboarding-porn ej tortur
Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-07 14:25

Waterboarding-porn ej tortur

Det fri marked betyder hård konkurrence og bedre og bedre produkter.Tror og
håber jeg. Gælder det pornobranchen eller er der skjult censur fordi
kvindemagten er jaloux på sprøde teenagemodeller osv?

Der er bestemt sket ændringer og vistnok også forbedringer indenfor
pornofilm i de 30-35 år jeg har været bruger af levende billeder af
liderligt-spillende skønheder.

Men både da de første smalfilm vistes i Istedgadebutikker efter loven
frigjorde porn i 1967 og i dag Kabel-TV (Hustler, Blue Hustler og Playboy
kan jeg tage) har der været langtrukkenhed og uskønne piger, efter min smag
og jeg har undret mig over det ikke gjordes bedre.

Og jeg har undret mig over at feminister påstod at mænd kan blive voldelige
af at se porn.

Siden jeg fik ovennævne 3 kanaler har jeg zappet forbi nu og da og fået
bekræftet mine fordomme om, at det let kunne gøres bedre, og at jeg med
fantasi og gamle Ugens Rapport grå-sider fabrikerer bedre billeder for mit
indre blik, end filmmagerne laver til skærmen.

Men så for nylig var der fornyelse En "Russian teen obsession" film havde
virkelig smukke og charmerende , naturlige forførende pikant gøren sig
kostbare piger med glimt i øjet og en "Animal service" havde dominaer, der
gav fyren lussinger før de bollede med ham, og tvang fyren til at give deres
unge slavepige svensk mens herskerinden holdt den unge skønhed for næsen I
LANG TID , så hun var lige ved at kvæles og når hun så slap næsen blev pigen
dobbelt ophidset. Det er vist ret almindeligt at mænd kombinerer onani med
halv-kvælning, fordi det giver narkoagtig ophidselse, og porn er ofte om at
piger efterligner mænd og derved smigrer mænd - kvindeorgasmen er måske
opstået som efterligning, for piger har jo ikke sprøjt-klimax så det er og
bliver noget andet. Halvkvælning kaldes vist waterboarding i torturbranchen,
hvor det siges at være meget infamt. Pornooptrinet var deepthroat og indgik
naturligt i den spontane ballet.

Og i "Triumph of the tushy" (betyder det sidste ord buskads?) var der mænd
der gjorde sig kostbare, så pigen blev tiggende og desperat af
liderlighed.At pigen stikker 1-4 fingre i egen anus og så fingrene i munden
på manden og han ophidses af det, er også en fornyelse. Det er jo opstået et
nuanceret univers i denne finkulturelle fiktions-filmkunst og at pigen
sluger eller lader sig ansigt besudle af sæden, finder jeg sært og
u-ophidsende (ulækkert og jeg er sgu ikke sart) men folk er forskellige og
det er fremskridt at der er noget for enhver smag.

Afveksling fryder, men når der er så mange penge i den branche er det
mærkeligt at kedsommelig ensformighed og grimme silikone hårdtpumpede
bryster skal dominere denne kunstart, så den ikke kan blive endnu mere
værdsat , trivselsskabende og respekteret end den allerede er.

(Gid muslimer ku lære at værdsætte porn - men de har jo ikke haft en
oplysningstid - eller ? )

At nærlliggende fornyelser holdes tilbage er måske branchens måde at bevare
interessen for produkterne - kan nogen se anden forklaring på at det ikke er
let for alle mænd at bestille netop hvad ville være ideelt efter deres
smag, mht pigetype, handlingstype osv

Engang så jeg på den ellers ret vulgære Københavner Kanal nogle charmerende
amatøragtige gode husmorpornofilm. Det må være let at overgå Oscarbelønnede
spillefilm hvis markedet var ornli frit

Der er stor forskel på hvad ophidser på film og hvad er godt i
virkeligheden. Anal er da slapt for manden så snart ringmusklen er varigt
udvidet , men skede har riller der giver bedre fiktion - men der er bedre
billeder i, at der er afstand fra hullet med pikken til det sexede
fritstillede skede-skamlæbe bjerglandskab. Men hendes klitoris kan da ikke
blive meget stimuleret, når bevægelserne er så langt væk?

Hunde kan finde på at gøre sig ildelugtende ved at lægge sig og vride sig i
lort eller et ådsel - når piger ber om filthy erotik, hvad mon de så
egentlig ophidses af. At vådt tøj ved urinsex fremhæver brystform er ret
tamt og noget mere ulækkert tør man vist ikke på TV - og publikum er næppe
stort til den afvigelse - gætter jeg uden at have meget at bygge på, for
folk er jo slaver af tabuer, når emnet bringes op i nok så mandehørmet og
kun 2-personers snak.

Fra : Ulvir

Dato : 13-12-07 15:36

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> Og i "Triumph of the tushy" (betyder det sidste ord buskads?)

Nej. Det er et nord amerikansk udtryk der betyder 'den kødfyldte del af
kroppen vi sidder på'. Altså Gluteus Maximus. Buttocks. Bagdelen.
Ballerne.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-07 03:41

> Men så for nylig var der fornyelse En "Russian teen obsession" film havde
> virkelig smukke og charmerende , naturlige forførende pikant gøren sig
> kostbare piger med glimt i øjet

Jeg har tidligere (i førBlockbuster-butikkernes tid) stødt på pornofilm fra
Rusland og Balterlande, hvor skuespillerinderne var langt langt smukkere
end i Vestlige pornofilm
Og engang var tyske porn-modeller altid extremt vulgære.

Jeg tror at skamfølelse ved sex er værst i Vesten og især i lutherske
Tyskland, hvor også underklassen har været hjernevasket til puritanisme i
århundreder
Derfor er der for meget skam hos os til at en flot pige tør tage anstødeligt
job før hun bliver gift.

Men fattigdom i Rusland betyder, at de virkelig topklasse skønheder kan
formåes af være med i de forkætrede film - som egentlig ikke bør foragtes
mere end Hollywoodfilm