Bali Fly + Hotel Hvor er det billigst
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 12-12-07 21:22

Hejsa

vi har snakket om at vi vil prøve at tage til bali.
her til aug månde.
men hvad er billigst at boook selv eller købe en pakke med det hele ??
hvad har i gjort ???
og gerne nolge www side hvis i selv har gjort det med fly priser og
hoteller.
alt input mod taget gerne

Thomas

Fra : Carsten Keller

Dato : 13-12-07 14:08

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> wrote in message
> [...]
> hvad har i gjort ???
> og gerne nolge www side hvis i selv har gjort det med fly priser og

Der kan ikke siges noget generelt om hvorvidt det ene eller andet er
billigst. Hvis du vil bo på netop de hoteller og på netop de ture et bureau
har med i pakken er det sikkert billigst, men det er sandsynligt at du kan
lave noget tilsvarende til billigere penge hvis du er lidt fleksibel med
afrejsedage, hoteller og lignende.

Prøv at søge tilbage i gruppen og tag et kig på nogle af flybillet
søgemaskinerne, det er nok den største udgiftspost på turen. Herefter skal I
så finde noget at bo i, med mindre I bare vil klare det når I kommer frem.
Hvis I vælger det sidste skal i have fingre i en LonelyPlanet bog eller
lignende, ellers kan I gå ombord i nogle af hotelsøgemaskinerne der også
jævnligt bliver nævnt i gruppen.

Jeg har aldrig været på Bali, men "ånden" er vist den samme som
Thailand/Malaysia som jeg har rejst meget i. Det er derfor ikke noget
problem at arrangere selv, heller ikke hvis man venter med overnatning og
ture til man står i lufthavnen.

Til sidst skal man dog huske på at hvis man ikke trives med den usikkerhed
det er ikke at være helt sikker på hvad det er for et hotel man ender på,
eller ikke er parat til at navigere i det hajfyldte farvand det kan være at
shoppe efter ture blandt halvofficielle lokale "turistbureauer" skal man
måske bare vælge pakketuren. Det giver en sikker base og rolige nætter før
og under rejsen. Herefter kan man jo altid selv arrangere sine udflugter på
stedet. Ro i sindet har vel også en pris...

Keller

Fra : Olebole

Dato : 13-12-07 22:21

Hej

Det lyder som en god ide at tage til Bali.

Jeg syntes at det kommer an på erfaring om du booker hjemmfra eller dernede.
Har du været i den del af verden før er det et nemt sted at være.

Jeg har været der mange gange og foretrækker at have hoteller i begge ender
af rejsen fordi når du har siddet i en flyver gider jeg ikke skulle til at
booke hotele med alt hvad det indebærer.

Vi plejer at bruge Stjernegård fordi de har nogle ok priser og så har de en
agent dernede, vsom er meget god. Man kan sågar ændre hotel hvis man
spørger. hvis feks man finder ud af at man vil til Lovina på Nordsiden af
øen.

Vi har en hjemmeside www.123hjemmseide.dk/oletine hvor der er lidt billeder
og lidt information

VH