Mail svarer ikke
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 11-12-07 22:28

"Mail svarer ikke". - Det har jeg aldrig mødt før. Men det kan altså ske
med Leoparden.
Programmet kan åbne. Jeg kan skifte mellem bakker. Jeg kan lægge i
papirkurven og tømme den.
Hvis jeg klikker på "Svar", "Svar alle" eller "Videresend", kommer
dødens badebold. Og så må jeg gå til Afbryd.
Disktilladelser er repareret.

Der måvære et eller andet sted, hvor man kan smide nogle dumme filer ud.
-Forslag?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-12-07 22:38

ossmidt@tdcadsl.dk (Ove Steen Smidt) writes:

> Hvis jeg klikker på "Svar", "Svar alle" eller "Videresend", kommer
> dødens badebold. Og så må jeg gå til Afbryd.

Jeg mindes svagt der har været noget lignende engang oppe her i
gruppen.

Var det fordi den råbte ud i intetheden efter din SMTP-server, måske?
Er dine serveropsætninger helt rigtige?
--
Thorbjørn Ravn Andersen "... plus ... Tubular iMacs!"

Fra : Palle Jensen

Dato : 11-12-07 23:24

On 2007-12-11 22:37:42 +0100, nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn
Andersen) said:

> Jeg mindes svagt der har været noget lignende engang oppe her i
> gruppen.
>
> Var det fordi den råbte ud i intetheden efter din SMTP-server, måske?
> Er dine serveropsætninger helt rigtige?

Jeg var faktisk ude i noget der lignede i sommers... Måske det du kan huske?

Hvis jeg disablede airport så forsvandt problemet. Vist noget med at
jeg både havde kabel og WIFI aktiveret på samme tid. Husker det ikke
helt.

Det er jo nemt at afprøve sååeehh...

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 12-12-07 23:49

> Jeg mindes svagt der har været noget lignende engang oppe her i
> gruppen.
>
> Var det fordi den råbte ud i intetheden efter din SMTP-server, måske?
> Er dine serveropsætninger helt rigtige?

Sagen er gået i orden efter genstart. Serveropsætningen er overført fra
den gamle computer og har tjent mig trofast et par år.