Foto
IBM760 5420
Teil 3020
firmware kodak pro 14
Fra : JHF

Dato : 11-12-07 17:08

Hej Gruppe
Jeg vil opdatere min firmware på kodak 14 pro.
Kameraet kan ikke finde filen på kortet, kan det skyldes at der er et stort
spring mellem den firmware jeg har og den sidste nye? Kender i et sted på
nettet hvor de "gamle" opdateringer kan hentes?
Eller skal man gøre noget specielt for at opdatere?

Hilsen JHF

Fra : Leif Langgaard

Dato : 11-12-07 17:26

"JHF" <holtes@fjernesvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted på nettet hvor de "gamle" opdateringer kan hentes?
> Eller skal man gøre noget specielt for at opdatere?

Hej

Der er måske hjælp her:

http://www.kodak.com/global/plugins/acrobat/en/professional/products/cameras/dcsPro14n/14nUsersGuide.pdf

Din firmware skulle ligge på Kodaks side (et sted). Ellers kontakt
importøren.

Langgaard

Fra : JHF

Dato : 11-12-07 17:42

Tak, men det ender nok med imortørkontakt. Jeg har tygget pdf-dokumenter
igennem, og gjort som der stod, men lige meget hjalp det

Fra : JH

Dato : 11-12-07 19:49

Hej JHF
www.dpreview.com under discussion forum - Kodak SLR talk
http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1026 (direkte link) kan du
under søgefunktionen finde Nigel (the signatory) som ved alt om og har alt
til Kodak SLR serien. Han kan helt sikkert hjælpe dig med dig problem. Har
har tillige alle ekstraprogrammer og alt hvad hjerte kan begære til dette
dejlige kamera. Skriv til ham, og du vil få et hurtigt venligt svar.
JH