Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tamrac Velocity ... erfaringer ?
Fra : H.S.

Dato : 11-12-07 08:18

Er der nogen der har erfaring med Tamrac Velocity tasken ?

Har selv haft en Lowepro Slingshot, som jeg ikke var helt tilfreds med
- men kan godt lige princippet med at tasken kan 'hives' om på ryggen
når den skal være 'af vejen'.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-12-07 17:02

"H.S." <hschytte@mail.dk> on tirsdag 11. december 2007 at 16:18 +0100
wrote:
> [...]
>
>Har selv haft en Lowepro Slingshot, som jeg ikke var helt tilfreds med
>- men kan godt lige princippet med at tasken kan 'hives' om på ryggen

Nu er det da forhåbentlig ikke sådan at du har tænkt dig at købe en? Hvis
det er, må du altså regne med at NRE kommer efter dig, fordi du så er
havnet i den forkerte gruppe. det kan du altsammen løse om i noget der
hedder fundatsen, men det skal NRE nok informere dig om. Det er sådan en
frivillig opgave han har påtaget sig her i gruppen. Jeg tror nok han selv
er meget glad for opgaven, han er i hvert fald meget engageret og grundig.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Michaelbs

Dato : 12-12-07 13:35

Jeg har en Tamrac Velocity 9, som fungerer fortrinligt. Der er snildt plads
til 5D + påmonteret 70-200, samt to ekxtra objektiver og blitz og diverse
tilbehør.
Fejlen ved den er, at når man tager den af, kan den ikke stå selv, men skal
ligge på "ryggen". Det syntes jeg ikke holdt i længden, så jeg købte en
anden taske.
Har den derfor i overskud. Du kan købe den hvis du er interesseret. Den har
ingen brugsslid overhovedet. Kontakt på 42501120 eller mail.

mvh Michaelbs