Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Adobe Photo Downloader
Fra : Skeptikeren

Dato : 10-12-07 20:49

I windows XP har jeg i "Notification Area" (den med uret) et icon der
hedder Adobe Photo Downloader.
Hvor kommer den fra? og navnlig hvordan fjernes den??
Jeg har Adobe Photoshop CS3, Bridge og Lightroom 1.3 på maskinen.

mvh

sk

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-12-07 22:07

"Skeptikeren" <skeptikeren@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvor kommer den fra? og navnlig hvordan fjernes den??
> Jeg har Adobe Photoshop CS3, Bridge og Lightroom 1.3 på maskinen.

Tjae nu har du jo Adobe programmer på din pc så den stammer jo nok derfra ik
;)
og den bruges til at hente foto med fra dit kamera eller kort fra dit
kamera.
du kan bare fjerne eller slå den fra hvis du ikke vil bruge den.
eks start - kør - msconfig og så slå den fra der.

Mvh
Kurt