Værdi af Pismo
Fra : Michael Petersen

Dato : 13-07-01 21:40

Jeg har en Pismo fra april 2000, 400 mhz, 256 mb ram - er der nogle gode bud
på hvad jeg kunne - tillade mig at tage/forvente at få - for den i en
salgssituation.

2) Har nogle derude et par gode links til sites hvor man kan sælge brugte
macs? (På QXL er macs vist helt dødt)

Takker.

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 13-07-01 23:31

Michael Petersen <michael@cybersites.dk> wrote:

> Jeg har en Pismo fra april 2000, 400 mhz, 256 mb ram - er der nogle gode
> bud på hvad jeg kunne - tillade mig at tage/forvente at få - for den i en
> salgssituation.

Prøv at kig på www.everymac.com de plejede at have den anslåede
nuværende markedspris på computerne [godtnok i USA].

--
Jonas [CPH, DK]
Erase harddrive to reply

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 13-07-01 23:34

> [...]

> salgssituation.
>
> 2) Har nogle derude et par gode links til sites hvor man kan sælge brugte

Tja...den er langsommere end de nye iBooks der har en 500MHz G3
processor, skærmen er 1024 x 768 som på de nye iBooks men 14.1" contra
12.1" på iBook'en. Og så er den mere opgradérbar end iBook.

Mit gæt: 16.000
--
Jesper Oersted.
"Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property

Fra : Kjeld Jensen

Dato : 14-07-01 16:05

Jesper Ørsted <triton@titancity.com> wrote:

> Tja...den er langsommere end de nye iBooks der har en 500MHz G3
> processor, skærmen er 1024 x 768 som på de nye iBooks men 14.1" contra
> 12.1" på iBook'en. Og så er den mere opgradérbar end iBook.

Så vidt jeg husker (uden at have checket det) så er iBook stadig 66 MHz
bus og en 512 Kb cache mod Pismo'ens 100 MHz bus og 1 Mb cache. hvis det
er tilfældet, vil iBook til mange applikationer som kræver
dataoverførsel frem for beregninger stadig være langsommere end Pismo.

Den eneste undskyldning for at sælge sin Pismo er vist erhvervelse af en
af de nye Titanium tingester

Men jeg kunne måske være interesseret i at bytte et af dine 128 Mb
muduler til et 64 Mb og en slat penge, hvis du er interesseret.

Kjeld

--
Kjeld Jensen