Puch forhandler
Fra : Øistein wind

Dato : 13-07-01 21:12

Halo
Er der nogen der kender en puch forhandler i kbh-området?
T-hansen tager trods alt 50 kr. i gebyr for at sende en pakke.

Hilsen Ø

Fra : Wheeler

Dato : 15-07-01 13:33

Jep...Tagensvej 2200 N...Rahbæk Cykler...

Hvad skal du bruge...kan være jeg har stumpen!

Mvh
Wheeler
CBR 1000 - 140 HK

Fra : Øistein wind

Dato : 15-07-01 20:09

Jeg har i øjeblikket ikke brug for nogle stumper. Men for en uge siden gik
min benzin hane i stykker, og jeg blev nødt til aty bestille den fra Thansen
fordi jeg skulle bruge den med det samme.

Men måske en anden gang

Tak for hjælpen