Immoralitet
Fra : Der Panzertöter

Dato : 09-12-07 18:06

Det burde være forbudt at have kønsligt samkvem med personer af
samme køn.

Man bør heller ikke skifte partner, så meget som man gør ofte
idag.

Hvorfor skal det være så svært at finde en jomfru, hvis man gerne
vil giftes med en jomfru?

Det er da for dårligt, og det er jo perverst, sådan som man ikke
forstår at holde bukserne oppe!

Fra : nana sørensen

Dato : 09-12-07 18:09

"Der Panzertöter" <l123fas@a21313.INVALID> wrote in message
> Det burde være forbudt at have kønsligt samkvem med personer af
> samme køn.

Hvorfor? Hvad rager det dig?

> Man bør heller ikke skifte partner, så meget som man gør ofte
> idag.

"Man"? Hvem er "man"? Så længe det ikke er dig, så behøver du vist ikk at
brokke dig.

> Hvorfor skal det være så svært at finde en jomfru, hvis man gerne
> vil giftes med en jomfru?

Fordi de fleste har fattet at sex er godt, og det ikke behøver at begrænse
sig til en enkelt person.

> Det er da for dårligt, og det er jo perverst, sådan som man ikke
> forstår at holde bukserne oppe!

"Dårligt"? For dig?
Folk "forstår" godt at holde bukserne oppe. De vælger at lade være, fordi
dehar det bedre med det.

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-12-07 21:08

nana sørensen wrote:
> [...]
> begrænse sig til en enkelt person.

> "Dårligt"? For dig?
> Folk "forstår" godt at holde bukserne oppe. De vælger at lade være,

Don't feed the troll.

Per V

--
Den, der vil gøre alle tilpas, ender som en kamæleon på et skotskternet
tæppe.

Fra : IM4NY

Dato : 14-12-07 20:18

"Per Vadmand" skrev

> Don't feed the troll.

Don't feed the nazi.:)

Fra : Tony

Dato : 09-12-07 18:52

"Der Panzertöter" <l123fas@a21313.INVALID> skrev i en meddelelse
> Det burde være forbudt at have kønsligt samkvem med personer af
> samme køn.

Dårlig erfaring ?

> Man bør heller ikke skifte partner, så meget som man gør ofte
> idag.

Der er så meget man ikke bør, men som du måske ved,- ''forandring fryder.''

> Hvorfor skal det være så svært at finde en jomfru, hvis man gerne
> vil giftes med en jomfru?

Jeg vil råde dig til at skifte dit navn ''Der Panzertöter'' ud,-det skræmmer
selv den billigste luder langt væk.

> Det er da for dårligt, og det er jo perverst, sådan som man ikke
> forstår at holde bukserne oppe!

Ja, hvis du osse er blotter, forstår jeg godt , du har problemer.

Tony

begin 666 sig.jsp?pc=ZSzeb114&pp=ZNxmk142YYDK
M1TE&.#EA`0`!`(#_`/___P```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.VEF
!#0``
`
end

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-12-07 10:37

On Sun, 9 Dec 2007 18:51:31 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"Der Panzertöter" <l123fas@a21313.INVALID> skrev i en meddelelse
>
>Dårlig erfaring ?

Du mener, at det kunne være grunden til at han har så ondt i røven?

--
Du kan ønske i den ene hånd og skide i den anden.
Gæt hvilken hånd der bliver fyldt først.

Fra : Somewhat Long John S~

Dato : 10-12-07 19:20

> [...]
> vil giftes med en jomfru?
>
> Det er da for dårligt, og det er jo perverst, sådan som man ikke

At have holdninger er fint, men du får kun skulderklap for det indtil du
kommer i 7. klasse. Derefter er holdninger ikke længere nok. Nu kræves der
også argumenter.
Så hvis ellers du er moden nok til det, så vil vi gerne høre dine
argumenter. For holdninger alene er så bedøvende uinteressante og
ligegyldige.

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-07 06:06

"Der Panzertöter" skrev i en meddelelse:

> Hvorfor skal det være så svært at finde en jomfru...

M: "Auu for saten! Jeg vidste ikke, at du var jomfru!".
K: "Hold kæft, din idiot! Du havde bare for travlt til
at trække strømpebukserne af mig"...

Hej -- Ib

Fra : sdsf

Dato : 12-12-07 19:07

> [...]
> vil giftes med en jomfru?
>
> Det er da for dårligt, og det er jo perverst, sådan som man ikke
Herligt at se at også andre opmærksomhedssøgende
ulykkesfugle også skriver her, drevet af sædblærespænding
ala anal krigeren Oscar Wilde.