Excell 2007
Fra : JDD

Dato : 11-12-07 15:35

hej

jeg har et problem i excell 2007.
jeg kan ikke bruge piletaster til at flytte rundt i cellerne med, jeg har
kunnet gøre det men det er pludseig blevet ændret til i stedet at flytte
hele arket.

Fra : Joergen Bondesen

Dato : 11-12-07 18:11

Hej JDD

Jeg vil tro, at der nederst tv. på statuslinjen bl.a. stå: Scroll Lock.
Tast på Scroll Lock en gang og dit problem skulle være løst.

Jørgen Bondesen

Fra : JDD

Dato : 12-12-07 09:12

nemlig ja takker