Aktivering af office for mange gange
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 09-12-07 21:41

Hejsa

Jeg har office 2003 på min maskine og har fået den aktiveret via nettet. Nu
har jeg lagt den ind på fruens computer og så kom den op med fejl om at jeg
ikke kan bruge den mere.

Jeg mente man kunne installere den på 3 maskiner i hustanden men det kan man
måske ikke?

Kan man slå det fra?

Monty

Fra : Max

Dato : 09-12-07 22:03

Hej

> Jeg mente man kunne installere den på 3 maskiner i hustanden men det
> kan man måske ikke?

Ikke hvis det er en standard office, så er det 1 maskine.

--
Mvh Max

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 10-12-07 18:12

> Hej

> Ikke hvis det er en standard office, så er det 1 maskine.

Det er en Office Pro 2003 med BCM, hvad det så end betyder??

Monty

Fra : Max

Dato : 10-12-07 19:30

Hej Monty

> Det er en Office Pro 2003 med BCM, hvad det så end betyder??

Det er nok en standard udgave, de udgaver man kan installere
på flere maskiner, ofte 3 stk., er udgaver til hjemmet.

--
Mvh Max