Driver til Agfa Duoscan F40
Fra : Per

Dato : 11-12-07 10:11

Hej
Jeg har været på udkig efter en driver til min nyelig tiltusket )
Agfa Duoscan F40 jeg har googlet og kommer til alle mulige suspekte
sider som vil instalere .exe filer på min imac ...

Håber een kan hjælpe
Jeg køre OS 10.4.11

Fredsommeligst
Per
Email fjern: plop-

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-12-07 10:20

Per <Plop-boll@image.dk> wrote:

> [...]
> Agfa Duoscan F40 jeg har googlet og kommer til alle mulige suspekte
> sider som vil instalere .exe filer på min imac ...

mon ikke Silverfast kan hjælpe:

<http://www.silverfast.com/get_demo/>

/thomas

Fra : Per

Dato : 11-12-07 11:06

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> mon ikke Silverfast kan hjælpe:
>
> <http://www.silverfast.com/get_demo/>
>
> /thomas

Hej Thomas
Tak for linket det virker jo fint men jeg havde håbet på at man kunne
downloade en gratis driver til Photoshop el.
Man kan sådan set godt finde en OSX driver på agfa's site men det kræver
et login til deres ftp site for at kunne hente driveren : - ((

Per

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 11-12-07 12:39

Per wrote:

> [...]
> Man kan sådan set godt finde en OSX driver på agfa's site men det kræver
> et login til deres ftp site for at kunne hente driveren : - ((

Svjh. skal man nu oprette en brugerprofil hos Agfa for at kunne logge
ind og downloade drivere. Kan du ikke få lov til det, så ring til Agfa
Danmark og spørg. De har vist stadig også mulighed for at kunne sælge
dig original software på en CD til ca. samme pris som Silverfast AI Studio.

I øvrigt kan du også bruge de TWAIN drivere, der følger med
GraphicConverter til både Agfa SnapScan og DuoScan...

mvh. Erik Richard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 11-12-07 19:32

> [...]
> Danmark og spørg. De har vist stadig også mulighed for at kunne sælge
> dig original software på en CD til ca. samme pris som Silverfast AI Studio.

Jeg vil tage Silverfast over agfas eget software ...