luderpriser.dk
Fra : Brian Olesen

Dato : 07-12-07 19:04

Hejsa
Somme tider kan jeg bare ikke styre liberalisten inde i mig. *ggg*
Det kunne virkelig være fedt med en tjeneste alla edbpriser på dette område?

Har lige af nysgerrighed kigget mig lidt omkring i junglen og må blot
konstatere, at der godt nok findes nogle escortguides som alle kalder sig
Danmarks største, men som i virkeligheden kun tilbyder et minimum af
letlevende damer.

Mvh. brian

Fra : Peter

Dato : 07-12-07 19:40

"Brian Olesen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> konstatere, at der godt nok findes nogle escortguides som alle kalder sig
> Danmarks største, men som i virkeligheden kun tilbyder et minimum af

Jamen har ekstrabladet ikke portal for ludere, det der havde interessere er
ikke priser men foreks hvilke ydelser de gir, gir de superfransk eller
sluger de sæden i mod 200 kr ekstra osv.

Fra : Brian Olesen

Dato : 07-12-07 20:38

"Peter" <ert@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er ikke priser men foreks hvilke ydelser de gir, gir de superfransk eller
> sluger de sæden i mod 200 kr ekstra osv.

Heheh ja hvad ved jeg.

Mvh. brian

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-12-07 11:23

On Fri, 7 Dec 2007 19:04:25 +0100, "Brian Olesen" <nomail@nomail.dk>
wrote:

>Hejsa
>Somme tider kan jeg bare ikke styre liberalisten inde i mig. *ggg*
>Det kunne virkelig være fedt med en tjeneste alla edbpriser på dette område?

Hmmm...skal man bygge en PC kan det være økonomisk fordelagtigt at købe
kabinet og bundkort ét sted, CPU og RAM et andet sted og resten et
tredie sted.

Men der er jo næppe megen nydelse i at skulle have gensidig fransk ét
sted, dansk et andet sted, græsk et tredie sted og afsluttende spansk
det første sted.

--
Thomas

V-K-O eller S-SF-O?

Fra : Brian Olesen

Dato : 08-12-07 15:34

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men der er jo næppe megen nydelse i at skulle have gensidig fransk ét
> sted, dansk et andet sted, græsk et tredie sted og afsluttende spansk

Næh det kan du da have ret i, selvom det ku' se kønt ud med sådan en stribe
af dejlige damer stående ved siden af sengen. *gg*
Men lidt skærpet konkurrence på området kunne sikkert ikke skade. Jeg fatter
i hvert fald ikke, hvorfor klinikkerne er nærmest gratis, mens en escortpige
koster en bondegård med besætning.
Nå jeg er i hvert fald for meget nordjyde til at kunne acceptere deres
priser, så mig får de ikke på krogen. *ggg*

Mvh. brian

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-07 22:22

"Brian Olesen" skrev i en meddelelse:

> Men lidt skærpet konkurrence på området kunne sikkert ikke skade. Jeg
> fatter i hvert fald ikke, hvorfor klinikkerne er nærmest gratis, mens en
> escortpige koster en bondegård med besætning.

I Tyskland, hvor erhvervet er ret organiseret med pension og
sygedagpenge, koster det mellem 50 og 200 Euro, alt efter
ydelse og alder.

Men ellers skal man nok prutte om prisen. En af mine venner
ringede for en snes år siden efter en escortpige. Det var på
en stille onsdag uden for sæsonen, så han fik efter forhandling
to damer til samme pris, 500 kr. (En uges tid efter mødte han
den ene i Netto - hun ville ikke hilse .

Mangler endnu at prøve det -- Ib

Fra : Brian Olesen

Dato : 09-12-07 01:19

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> to damer til samme pris, 500 kr. (En uges tid efter mødte han
> den ene i Netto - hun ville ikke hilse .

Det var pokkers. Hun havde sikkert sin mand med. *ggg*

Mvh. brian

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-12-07 12:04

At de ikke vil hilse efterfølgende?

--
Du kan ønske i den ene hånd og skide i den anden.
Gæt hvilken hånd der bliver fyldt først.