Park & Ride i København? Undskyld hvis OT:~
Fra : MRN

Dato : 06-12-07 22:03

Hejsa gruppe!

Her i weekenden skal en kammerat og jeg til koncert i Forum (The Boss)!
Vi kommer fra Jylland, så vi har tænk os at bruge den Park & Ride der findes
i Ørestaden.

http://www.orestadsparkering.dk/hvorkanparkere/park_and_ride_1.htm

Men hvordan finder man den når man kommer fra Jylland? GPS'en skal bruge en
adresse for at man kan finde den, men det kan jeg godt nok ikke finde nogen
steder på siden? Derfor er mit håb at nogle af Jer berejste menneksker kan
fortælle mig hvordan man finder den? Og evt. en adresse?

Og undskyld hvis det er OT, men det er den gruppe jeg synes der passer bedst

MRN

"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less
than half of you half as well as you deserve!"
Bilbo Baggins

Fra : -= JF =-

Dato : 06-12-07 23:01

MRN skrev:

> Men hvordan finder man den når man kommer fra Jylland? GPS'en skal bruge en
> adresse for at man kan finde den, men det kan jeg godt nok ikke finde nogen
> steder på siden?

Det er ellers det absolut allerførste der står på siden, bortset fra
overskriften

klip
Adresse: Hannemanns Allé, syd for motorvejen, øst for Ørestads Boulevard.
klap

--
Mvh. John

Fra : Asfaloth

Dato : 06-12-07 16:06

> [...]
>
> klip
> Adresse: Hannemanns Allé, syd for motorvejen, øst for Ørestads Boulevard.

Hehe, ja okay Det havde jeg set Men det er jo kun et vejnavn,
jeg skal også bruge postnummer eller by og nr på vejen Er ikke
klar over om det er under København Ø, eller Amager eller hvad det er?

Mvh
MRN

Fra : -= JF =-

Dato : 07-12-07 00:45

Asfaloth skrev:

> Hehe, ja okay Det havde jeg set Men det er jo kun et vejnavn,
> jeg skal også bruge postnummer eller by og nr på vejen Er ikke
> klar over om det er under København Ø, eller Amager eller hvad det er?

Ach so
det er 2300 kbh. S.
Her er det på krak:
http://www.krak.dk/Kort/KortResultat.aspx?Address=183064%7cHannemanns+All%c3%a9%7c%7c%7c2300%7cK%c3%b8benhavn+S%7c%7c%7c%7c%7c%7c%7c%7c%7c724749%2c62%7c6170284%2c02%7c724749%2c62%7c6170284%2c02%7c%7c%7c%7c%7c0&AddressSearchPrecision=1

eller i TinyUrl: http://tinyurl.com/2v9htt

--
Mvh. John

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-12-07 21:58

"Asfaloth" <mrn@m-r-n.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

jeg skal også bruge postnummer eller by og nr på vejen Er ikke
klar over om det er under København Ø, eller Amager eller hvad det er?

Hvis man søger på Krak behøver man ikke nødvendigvis at indtaste postnummer
eller by. Vejnavn er nok, og så får man det nødvendige at vide af Krak.

Kurt

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 09-12-07 21:53

Hej MRN!
Ved at sammenligne disse to kort
http://www.orestadsparkering.dk/hvorkanparkere
http://www.degulesider.dk/vbw/kort/index.jsp?compTrade=&compAddress=&compZip=&compCity=&compRegionID=&compPhone=#
med hinanden kan man finde "Park and Ride" på venstre side af Hannemanns
Allé når man er kørt under jernbanen.
Mvh. Jesper

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 15-12-07 19:01