MacUpdate promo - en julegave til digselv?
Fra : Jesper Lillesø

Dato : 06-12-07 01:32

Hej

Nu købte jeg deres sidste promo, og har været glad for den. Så måske
man skulle være med på den næste, og betragte det som en julegave til
sig selv?

http://www.mupromo.com/

Forklift, RapidWeaver, Swift Publisher, Marine Aquarium, Xslimmer,
MemoryMiner og Yep til ca $50. Og hvis der er "mange" der køber,
kommer et par andre oveni. Sidst fik vi alle med til samme pris...

--
Jesper

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 06-12-07 14:13

Jeg har købt, købte også den sidste som jeg syntes var et rigtig godt
tilbud.
Det er min anden julegave i år til mig selv, den første blev en ny
motorcykel ;)

/Thomas

Fra : Kell Christensen

Dato : 06-12-07 21:56

> Det er min anden julegave i år til mig selv, den første blev en ny
> motorcykel ;)

Hey, va-så en Kinasykel eller en rigtig kværn?

Kell

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 06-12-07 23:03

Kell Christensen wrote:

> Hey, va-så en Kinasykel eller en rigtig kværn?

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fz6_fazer_abs_2006.php
Kald den hvad du har lyst til, jeg kalder den 'min' ;)

/Thomas

Fra : Kell Christensen

Dato : 07-12-07 08:51

Thomas Løjmann Jørgensen <lojmann@lojmann.dk> wrote:

> http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fz6_fazer_abs_2006.php

Det var nogle hæslige reklamer....

> Kald den hvad du har lyst til, jeg kalder den 'min' ;)
>
> /Thomas

Til lykke!

Fra : Jesper Lillesø

Dato : 07-12-07 00:11

Hej Thomas

On 6 Dec., 23:02, Thomas Løjmann Jørgensen <lojm...@lojmann.dk> wrote:

> http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_fz6_fazer_abs_2006.php
> Kald den hvad du har lyst til, jeg kalder den 'min' ;)

Stort tillykke med den Vi har åbenbart sammenfaldende interesser.
Min model er dog en anden farve

http://veloce.dk/images/mc/zx6r-636-2.jpg

--
Jesper